Terug naar overzicht
Hoi Jill,wij hebben in de Ava een heel mooi gastenboek met bijpassende enveloppendoos gevonden, ga daar dus zeker eens kijken! Ik geloof dat het samen nog geen 50 euro koste!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
ik kocht een mooi boekje in de Hema, meer moet da ni zijn.
Wij hadden ook een van de ava,"moments" stond er van voor op.Heb het zelf wat afgewerkt met een paar foto's binnenin.KOste geloof ik iets van een 15 euro.
Hallo Jill,Wij hebben ons gastenboek gekocht in Mechelen op de vismarkt in een winkeltje Paté du Chef. Het is een gastenboek met ringen met zo'n ouder bruin papier en een mooie leren kaft met een wagen op 'Just Married'.Groetjes,Ann
Hoi, Ik heb deze week een knutselboekje vastgehad... 'Mijn creatieve hobby' heet het. Daar stonden enkele zelfgemaakte boekjes in die heel mooi zouden zijn als gastenboek! Eerst wilden we er geen leggen, maar ik ben van gedachte aan het veranderen :-) Het is eigenlijk ook heel gemakkelijk zelf te maken. Misschien kan je het ergens opzoeken? Je maakt het op die manier zo origineel als je zelf wil natuurlijk!Succes!Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Wij hebben op een bepaald moment van de avond mooie bladen rondgedeeld met stylo waarop de mensen dan hun reactie kwijt konden. deze bladen gaan we nu inbundelen, samen met een aantal fotos van het avondfeest. op die manier hebben we een mooi geheel. Wij hebben hiervoor gekozen omdat het gastenboek op de meeste trouws, waar wij naartoe geweest zijn wat vergeten wordt en je dan een boek hebt dat maar voor de helft beschreven is.
Ons gastenboek wordt een grote fotokader met een foto van ons op de dag zelf waar de gasten hun commentaren op kunnen schrijven. Dit kunnen we dan thuis ophangen zodat we er regelmatig naar kunnen kijken. Vindt ik persoonlijk veel leuker als een boek wat nooit meer uit de kast komt...
Ik weet nog niet zeker wat we gaan voorzien, maar ik vind gastenboeken niet zo leuk. Ik persoonlijk weet nooit wat ik erin moet schrijven en denk niet dat ik de enige ben. Aangezien we aan het bouwen zijn, had ik gedacht om een deur neer te zetten waar iedereen zijn naam en eventueel een beetje commentaar op kan schrijven. Die deur zou ik dan als wc-deur gebruiken; dan hebben we altijd wat te lezen ;-)Moesten we toch voor een gastenboek gaan, dan lijkt het me ook leuk om van elk koppel bij het binnenkomen in de zaal een foto te maken en die dan achteraf in het gastenboek te kleven naast de commentaar van dat bepaalde koppel. GroetjesVera