Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

3-10-2008 15:23:11
Hoi medebruidjes en bruidegommen,

Onze dag komt steeds dichterbij en wij zijn ondertussen wat aanhet brainstormen over een leuk idee voor een gastenboek.
Had al ergens een mooie lederen gastenboek gezien maar vond het nogal duur en eigenlijk niet zo origineel...

Wat voorzien jullie als gastenboek?

Groetjes,

Jill

Jill
24-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 721

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik3-10-2008 15:31:13

Hoi Jill,

wij hebben in de Ava een heel mooi gastenboek met bijpassende enveloppendoos gevonden, ga daar dus zeker eens kijken! Ik geloof dat het samen nog geen 50 euro koste!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik3-10-2008 15:33:38

ik kocht een mooi boekje in de Hema, meer moet da ni zijn.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik3-10-2008 17:17:10

Wij hadden ook een van de ava,"moments" stond er van voor op.
Heb het zelf wat afgewerkt met een paar foto's binnenin.
KOste geloof ik iets van een 15 euro.

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik3-10-2008 20:06:02

Hallo Jill,

Wij hebben ons gastenboek gekocht in Mechelen op de vismarkt in een winkeltje Paté du Chef. Het is een gastenboek met ringen met zo'n ouder bruin papier en een mooie leren kaft met een wagen op 'Just Married'.

Groetjes,
Ann

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik3-10-2008 22:57:22

Hoi,

Ik heb deze week een knutselboekje vastgehad... 'Mijn creatieve hobby' heet het. Daar stonden enkele zelfgemaakte boekjes in die heel mooi zouden zijn als gastenboek! Eerst wilden we er geen leggen, maar ik ben van gedachte aan het veranderen :-) Het is eigenlijk ook heel gemakkelijk zelf te maken. Misschien kan je het ergens opzoeken? Je maakt het op die manier zo origineel als je zelf wil natuurlijk!

Succes!
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Els
20-9-2008
 Meld misbruik4-10-2008 14:46:12

Wij hebben op een bepaald moment van de avond mooie bladen rondgedeeld met stylo waarop de mensen dan hun reactie kwijt konden. deze bladen gaan we nu inbundelen, samen met een aantal fotos van het avondfeest. op die manier hebben we een mooi geheel.

Wij hebben hiervoor gekozen omdat het gastenboek op de meeste trouws, waar wij naartoe geweest zijn wat vergeten wordt en je dan een boek hebt dat maar voor de helft beschreven is.

Elke

Meld misbruik5-10-2008 21:13:20

Ons gastenboek wordt een grote fotokader met een foto van ons op de dag zelf waar de gasten hun commentaren op kunnen schrijven. Dit kunnen we dan thuis ophangen zodat we er regelmatig naar kunnen kijken. Vindt ik persoonlijk veel leuker als een boek wat nooit meer uit de kast komt...

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik8-10-2008 12:54:47

Ik weet nog niet zeker wat we gaan voorzien, maar ik vind gastenboeken niet zo leuk. Ik persoonlijk weet nooit wat ik erin moet schrijven en denk niet dat ik de enige ben. Aangezien we aan het bouwen zijn, had ik gedacht om een deur neer te zetten waar iedereen zijn naam en eventueel een beetje commentaar op kan schrijven. Die deur zou ik dan als wc-deur gebruiken; dan hebben we altijd wat te lezen ;-)
Moesten we toch voor een gastenboek gaan, dan lijkt het me ook leuk om van elk koppel bij het binnenkomen in de zaal een foto te maken en die dan achteraf in het gastenboek te kleven naast de commentaar van dat bepaalde koppel.
Groetjes
Vera

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik8-10-2008 12:55:07

Ik weet nog niet zeker wat we gaan voorzien, maar ik vind gastenboeken niet zo leuk. Ik persoonlijk weet nooit wat ik erin moet schrijven en denk niet dat ik de enige ben. Aangezien we aan het bouwen zijn, had ik gedacht om een deur neer te zetten waar iedereen zijn naam en eventueel een beetje commentaar op kan schrijven. Die deur zou ik dan als wc-deur gebruiken; dan hebben we altijd wat te lezen ;-)
Moesten we toch voor een gastenboek gaan, dan lijkt het me ook leuk om van elk koppel bij het binnenkomen in de zaal een foto te maken en die dan achteraf in het gastenboek te kleven naast de commentaar van dat bepaalde koppel.
Groetjes
Vera

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik8-10-2008 12:55:28

Groetjes
Vera

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik8-10-2008 12:55:50

Groetjes
Vera

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...