Nu Online
Momenteel zijn er 740 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Kim ivm Huwelijksreis Mauritius

3-10-2008 15:48:15
Hoi Kim,

Vraagje, je zegt vroeg boeken.
Hoe vroeg bedoel je dan ?
Wij trouwen volgend jaar in september en zouden ook naar Mauritius of zo trekken.
Wij hadden gedacht in januari te gaan boeken.
Is dat te laat, te vroeg of op tijd ? ;-)

Groetjes
Sofie

Sofie
19-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 451

Liesbeth
8-11-2008
 Meld misbruik3-10-2008 16:00:20

Dag Kim/Sofie,

Wij gaan dit jaar op Huwelijkreis naar Zuid-Afrika + Mauritius. We hebben dit een tweetal maanden geleden geboekt (voor een reis in november (trouw is op 08/11! :-)) en er was absoluut geen probleem om dit rond te krijgen. So, no stress & worries ^_^

Daarnaast, op de financiële markten gaat het nu zodanig slecht dat iets me zegt dat je de luxe van verlaten witte zandstranden misschien heel dicht zal kunnen benaderen op dat moment ;-)

Veel succes!

Liesbeth & Kristof

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik3-10-2008 23:42:19

Hoi Sofie

Eind augustus zijn we onze huwelijksreis gaan boeken voor maart en we konden niet meer vertrekken op de dag dat we wilde, omdat de vlucht vol zat. Gelukkig zijn er elke dag vluchten en vertrekken we een dagje vroeger.
Maar als in je in september gaat, zal je denk ik wel op tijd zijn, als je boekt als de nieuwe zomerbrochures uitkomen.
Groetjes
Kim

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik4-10-2008 21:25:31

Beste Sofie,

Vluchten kan je boeken zo'n 11 à 10 maanden op voorhand, dus als jij in januari gaat horen zal dat wel ok zijn zene. Want de meeste touroperators zullen dan ook hun brochures voor november nog niet hebben, maar die kunnen al wel die vluchten boeken en er achteraf een hotel bijboeken.

Succes!

PS: ik ben al in Mauritius geweest dus als je tips nodig hebt qua hotels: travelangelke@yahoo.com

groetjes
Cindy

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik4-10-2008 22:24:36

Hoi,

Informeer je goed voor je gaat boeken want september is niet zo een goede maand om naar Mauritius te gaan.

Wij zijn naar Mauritius geweest van 9 tem 21 september dit jaar. het weer was echt niet zo goed. We hebben 3 volle dagen regen en s middags om 15u was de zon achter de wolken. Dus weg voor de rest van de dag.

het hotel (Sugar BEach Resort) kan ik wel aanraden, heel veel luxe, lekker eten, vriendelijke bediening. Echt alles op en aan.

maar wij waren toch teleurgesteld dat het weer niet zo goed was. We gingen toch voornamelijk voor de zon en die was er spijtig genoeg niet de hele dag.

Het reizen is ook niet te onderschatten. Wij zijn in totaal van thuis tot in hotel 22u onderweg geweest. T was echt vermoeiend.

Het is maar dat jullie gewaarschuwd zijn, als het reisbureau ons iets gezegd had hadden wij een ander bestemming gekozen.

groetjes

miranda
28dgn getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums