Terug naar overzicht
Oh ja, ik wou ook vragen of jullie opteren voor een klassiek fotoalbum of en digitaal fotoboek? Ik vind persoonlijk dat een klassiek foto-album meer hebben, dan kun je zo een toffe, dikke boek kiezen vol foto's :-)
Ja hoor, Bart heeft 2 maanden geleden onze reportage gedaan. Wij zijn heel tevreden over hem.2 weken geleden zijn we de indexprints mogen gaan halen. Hieruit had hij zelf al een selectie gemaakt voor het album, maar we mochten alles nog wijzigen als we dat wilden. Nu verwachten we deze week een telefoontje van hem om het album op te halen.Hij maakt normaal geen digitale albums.Ik had echter bij een andere fotograaf een album gezien waarin ingekleefde foto's en digitale pagina's gecombineerd werden. Dit was heel mooi, omdat het niet zo druk was als een volledig digitaal album, en niet zo "saai" als een ingekleefd album.We hadden aan Bart gevraagd om ons album ook zo te maken. Hij vond dit persoonlijk niet zo mooi, maar hij wou dat wel doen.Nadien hebben we het daar niet meer over gehad, dus het zal een grote verrassing zijn of hij dit onthouden heeft ;o)groetjes, Tina