Terug naar overzicht
hallo, wij hebben een vergelijkende situatie, wij wonen nu in Liverpool en trouwen in Leuven. Mijn partner's familie is van Engeland. Wij geven een lijst met hotels en verzorgen transport naar het feest. de meeste genodigden maken er een weekendje belgie van, zij betalen het hotel. veel geluk met de voorbereidingen..groeten,eva
hey,ik ben eens naar een trouwfeest in mallorca geweest. Wij hebben toen zelf het hotel betaald (zijn ook wat langer gebleven natuurlijk.) Ik denk dat we toen een lijst met mogelijkheden gekregen hadden. Het was dan wel niet de bedoeling dat we nog een cadeau meebrachten ook...groetjes,
Hey,wij zijn getrouwd kortbij Leuven, mijn man komt ook uit de UK. Wij hebben ook voor vervoer gezorgd, een bus van Leuven centrum naar de kerk, dan naar de feestzaal, ze moesten enkel een taxi terug zelf nemen (maar dat was 25-30 euro, en wij hadden de telefoonnummers). Ik heb ook bij een hotel een groepskorting gekregen (ook omdat ik daar zelf werkte) en ook van alle andere de gegevens doorgegeven aan de gasten. Ook info over 'how to get there' - vliegtuig, eurostar, boot, bus (eurolines) had ik bij de uitnodiging gestoken. De uitnodigingen voor de buitenlandse gasten hebben we ook al 6 maand op voorhand opgestuurd, zodat de mensen wat konden plannen, een weekendje weg is altijd wat meer werk hé :)Tot slot zijn wij ook nog getrouwd op een zaterdag van een lang weekend in Engeland, zo hadden de mensen extra tijd om te reizen. Ik moet zeggen, dat is heel goed gelukt, ze zijn bijna allemaal gekomen en ze waren blij van eens in Leuven geweest te zijn (wat ze zeker ook van Gent zullen vinden, ook een mooie stad hé!)Succes ermee nog!Cathy133 dagen getrouwd
Ik heb een heel boekje samengesteld voor mijn mans Schotse familie. Die hebben we toen opgestuurd met de kerstkaarten. Er stond in 'how to get there', 'where to stay', enz. Het zag er enorm leuk uit en de mensen houden het allemaal bij als aandenken. Ze hebben wel alles zelf betaald. Enkel voor de trouwdag verzorgden we vervoer, maar dat moest zowiezo voor iedereen.Ik hoop dat jij meer chance hebt met de 'andere kant' :)Veel succes!