TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
4-7-2009
|
4-10-2008 9:18:00
hey meisje,
Vind dit echt heel erg voor je. Een ware nachtmerrie. Brengt je ventje er wat begrip voor op? hopelijk kan je bij hem terecht. Kan er niets geregeld worden met de winkel waar je je kleed gekocht hebt, kan je geen ander aan dan? bv een pasmodel ofzo?
laat maar gerust weten, leef met je mee.
vele groeten ellen
|
|
Katleen
6-9-2008
|
4-10-2008 10:06:10
Ik ben getrouwd sinds 06/09. Ik was mijn trouwkleed ook al gewoon door het vele passen en dacht ook dat mijn aanstaande het niet mooi ging vinden. Maar op de dag zelf, met mijn haar dat mooi gedaan was, mijn make-up én mijn stralende glimlach vond ik mezelf de allermooiste bruid ;-) En mijn man zegt nu nog dat hij het prachtig vond en een brok in de keel had toen hij mij voor het eerst zag. Natuurlijk zullen er altijd kleedjes zijn die je óók mooi zult vinden (had ik ook hoor), maar ik ben er zeker van dat je zal stralen op je trouwdag!
Groetjes, Katleen
|
|
Katrien
22-8-2009
|
4-10-2008 12:13:44
Maak je geen zorgen.Volgens mij is het gewoon omdat je het idd al heel vaak gepast hebt dat het beeld went maar ben er zeker van dat het mooi is. En als alles erop en eraan is (make-up, haren) dan ga je jezelf fantastisch vinden. Ik ken je angst, ik ga ook volgend jaar trouwen, mijn partner gaat altijd met me winkelen en heeft een fantastische smaak. Nu heb ik het trouwkleed zonder hem gekocht en begin ik ook heel erg te twijfelen. Dat is een angt die iedereen heeft, mijn zus had dat ook. Toen ik uit de winkel stapte dacht ik: wat heb ik toch nu gedaan! Ik ben er zeker van als je vriend het gaat zien dat hij zijn ogen niet gaat geloven. Als je 10 kleedjes past is er altijd 1 mooier als het ander maar als je die ander 9 niet gezien hebt weet de rest niet beter. Trouwens waar gaat het eigenlijk om....je trouwt toch omdat je van mekaar houdt en toch niet voor de buiten kant. Ga ervoor, wees niet onzeker en maak de anderen ook niet onzekerder!
|
|
Lieve
1-9-2006
|
6-10-2008 8:53:41
Hey,
ik herken je verhaal... Ik heb in de dagen voor mijn huwelijk tranen met tuiten gehuild omdat ik mijn kleed niet meer mooi vond. Er waren retouches gebeurd waardoor de vorm niet meer was zoals het hoorde, en ik zag enkel nog die fout. Maar eens ik volledig was aangekleed, met mijn schoenen, juwelen, kapsel en make-up, straalde ik. Mijn ventje vond mij prachtig en als ik nu de foto's zie, vind ik mijn kleed weer mooi.
Het komt wel goed! Lieve
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
6-10-2008 11:24:32
hey Debby,
Ik was ineens ook niet meer zeker van mijn kleed! Tijdens de eerste pas vond ik het fantastisch. Tijdens de tweede was de magie eraf. Ik begon te twijfelen en zag ineens alle slechte dingen aan het kleed. Ik vond er me te dik in, het was niet makkelijk... noem het op. Maar op de dag zelf vond iedereen mij prachtig! Nu ik naar de foto's kijk vind ik het geheel zeker en vast mooi. Staar je er niet op blind. Je hebt het kleed met een reden gekozen en het zal je doen stralen! Geniet van jullie trouw! Van elk moment! Groetjes Liesbeth
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|