Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed niet meer mooi

4-10-2008 0:20:06
hallo,
ik heb een groot probleem ik zie mijn trouwkleed niet meer graag.
ik heb helemaal geen zenuwen maar ik wil het op de moment allemaal niet en dit enkel omdat ik mijn trouwkleed niet meer mooi vind.
het is gewoon omdat het veel geld kost en dus niet kan maar anders zou ik echt nog een ander kiezen.
ik heb nog maar 6dagen te gaan.
ik weet echt niet meer wat te doen
groetjes debbie

debbie
10-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1642

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik4-10-2008 9:18:00

hey meisje,

Vind dit echt heel erg voor je. Een ware nachtmerrie. Brengt je ventje er wat begrip voor op? hopelijk kan je bij hem terecht. Kan er niets geregeld worden met de winkel waar je je kleed gekocht hebt, kan je geen ander aan dan? bv een pasmodel ofzo?

laat maar gerust weten, leef met je mee.

vele groeten ellen

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik4-10-2008 10:06:10

Ik ben getrouwd sinds 06/09. Ik was mijn trouwkleed ook al gewoon door het vele passen en dacht ook dat mijn aanstaande het niet mooi ging vinden. Maar op de dag zelf, met mijn haar dat mooi gedaan was, mijn make-up én mijn stralende glimlach vond ik mezelf de allermooiste bruid ;-)
En mijn man zegt nu nog dat hij het prachtig vond en een brok in de keel had toen hij mij voor het eerst zag.
Natuurlijk zullen er altijd kleedjes zijn die je óók mooi zult vinden (had ik ook hoor), maar ik ben er zeker van dat je zal stralen op je trouwdag!

Groetjes, Katleen

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik4-10-2008 12:13:44

Maak je geen zorgen.Volgens mij is het gewoon omdat je het idd al heel vaak gepast hebt dat het beeld went maar ben er zeker van dat het mooi is. En als alles erop en eraan is (make-up, haren) dan ga je jezelf fantastisch vinden. Ik ken je angst, ik ga ook volgend jaar trouwen, mijn partner gaat altijd met me winkelen en heeft een fantastische smaak. Nu heb ik het trouwkleed zonder hem gekocht en begin ik ook heel erg te twijfelen. Dat is een angt die iedereen heeft, mijn zus had dat ook. Toen ik uit de winkel stapte dacht ik: wat heb ik toch nu gedaan! Ik ben er zeker van als je vriend het gaat zien dat hij zijn ogen niet gaat geloven. Als je 10 kleedjes past is er altijd 1 mooier als het ander maar als je die ander 9 niet gezien hebt weet de rest niet beter. Trouwens waar gaat het eigenlijk om....je trouwt toch omdat je van mekaar houdt en toch niet voor de buiten kant. Ga ervoor, wees niet onzeker en maak de anderen ook niet onzekerder!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik6-10-2008 8:53:41

Hey,

ik herken je verhaal... Ik heb in de dagen voor mijn huwelijk tranen met tuiten gehuild omdat ik mijn kleed niet meer mooi vond. Er waren retouches gebeurd waardoor de vorm niet meer was zoals het hoorde, en ik zag enkel nog die fout. Maar eens ik volledig was aangekleed, met mijn schoenen, juwelen, kapsel en make-up, straalde ik. Mijn ventje vond mij prachtig en als ik nu de foto's zie, vind ik mijn kleed weer mooi.

Het komt wel goed!
Lieve

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik6-10-2008 11:24:32

hey Debby,

Ik was ineens ook niet meer zeker van mijn kleed!
Tijdens de eerste pas vond ik het fantastisch.
Tijdens de tweede was de magie eraf. Ik begon te twijfelen en zag ineens alle slechte dingen aan het kleed. Ik vond er me te dik in, het was niet makkelijk... noem het op. Maar op de dag zelf vond iedereen mij prachtig! Nu ik naar de foto's kijk vind ik het geheel zeker en vast mooi.
Staar je er niet op blind. Je hebt het kleed met een reden gekozen en het zal je doen stralen!
Geniet van jullie trouw! Van elk moment!
Groetjes
Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info