Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Farah Love

4-10-2008 18:43:57
Wij zijn juist terug van de huwelijksbeurs, een echte aanrader voor aanstaande trouwers moet ik zeggen!!! Nu zijn wij overtuigd door een verkoopster van Farah love. Ik heb een afspraak gemaakt, nu hebben ze een actie: bruidsjurk, schoenen, bruidsjuweel, oorbellen, haarjuweeltjes, kousenband, vertsellingen, aangepaste BH en slip of tanga voor 1200€ alles inclu. heeft iemand al ervaring met deze actie van vorige jaren misschien? viel dit mee/tegen? was er keuze genoeg... Geef me je mening!!!

Sanne
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 394

Dorine

Meld misbruik4-10-2008 19:11:01

Geen persoonlijke ervaring, wel van ons buur. Het viel behoorlijk tegen, kleedje was namaak van LR, retouches = een groot vraagteken, kleedje was niet aangepast aan de bruid (borstneep die boven haar borst zat, zijnaad helemaal niet aangepast), ouderwetse BH. De juweeltjes zag ze niet graag maar ja ze zitten wel in het pakket!
Sommige zijn wel tevreden, tja ieder zijn smaak. Goed uit je ogen kijken is de boodschap en je vooral niet laten doen. Dat is misschien iets wat ons buur wel geeft laten doen, te vlug tevreden.
Meer dan één winkel bezoeken!!

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik4-10-2008 22:06:58

Hoi,

Ik ben vorig jaar na de huwelijksbeurs ook gaan kijken bij farah love. Ik zei daar dat ik helemaal weg was van de stijl van LR. Maar hetgeen ze daar boven haalde was verschrikkelijk absoluut niet mijn ding.

Ze hebben daar ook helemaal niet de grote merken. Het is precies namaak. Vond het ook wel beetje verdacht dat ze zo een heel pakket kunnen aanbieden voor zo weinig geld. Maar ik ken mensen die er wel hun goesting hebben gevonden.

Ik heb uiteindelijk mijn droomjurk gevonden bij Le chapeau in antwerpen. een echt Linea Raffaeli original

groetjes

miranda
28 dagen getrouwd

dennis
2-8-2008
 Meld misbruik6-10-2008 13:08:47

hoi!

ik heb vorig jaar mijn kleedje daar gekocht met deze actie, en ik ben wél tevreden over mijn jurk.het is helemaal geen namaak, het zijn gewoon minder bekende merken... er zijn wel degelijk mooie juweeltjes, en de lingerie was ook ok, alleen zien dat je de juiste maat meekrijgt. Schoenen had ik niet van daar maar ik heb echt hele moeilijke voeten dus... ik raad je aan om eerst ergens anders te gaan kijken en dan daar, dan kan je vergelijken en hoef je niet het gevoel te hebben dat je te snel bent geweest...

heel veel succes!

Vicky

maja
25-10-2008
 Meld misbruik7-10-2008 20:39:16

hallo,

Er zijn hier al vaak twijfels verschenen over fara love. Als je zeker wilt zijn dat het kleedje geen namaak is, dan kijk je best eens op de site van het merk. Daar staan altijd de verdelers op. En op de site van LR staat fara love nu niet. Nu de prijs van die actie is inderdaad interessant, maar niet veel goedkoper dan in andere winkels.
Beste raad is, gewoon doen waar jij je goed bij voelt, en als jij een goed gevoel had bij die winkel dan niet twijfelen en eens gaan kijken.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...