Terug naar overzicht
Wij hebben wel wat ervaring met het Dennenhof. We geven er volgend jaar 22-08 ons trouwfeest (de BBQ voor huwelijksfeest met dansfeest achterna). Tot nu toe zijn we zeer tevreden over de service en de hulp. We hadden enkele zalen bezocht en vonden dat we hier ook het best werden ontvangen (ondanks het feit dat we geen afspraak hadden en het duidelijk druk was). De zaal zelf vinden we beide wel gezellig, maar dat is persoonlijk natuurlijk.Over het eten kunnen we zelf nog niet veel zeggen, maar heb hier op het forum wel al een post gezien met mensen die er wel ervaring in hadden en die er best tevreden over waren. Ook de DJ (van Kurt's DJ team uit Hoeselt) blijkt goed te zijn. Ik heb trouwens gezien dat die volgend weekend ook aanwezig zijn op de Limburge Huwelijksbeurs in Genk.Een kennis van ons heeft in de keuken van het Dennenhof gewerkt en die wist ons te zeggen dat het eten er erg goed is. Een nonkel heeft dan weer eens een feest georganiseerd samen met het Dennenhof en ook hij was best te spreken over hun service en het eten.Overigens, wat veel mensen niet weten is dat het Dennenhof onderdeel is van Bibitor nv. Dit is een cateraar die onder andere de catering van de Grenslandhallen doet en ook de andere zaken op het domein van Bokrijk beheerd. Er zit dus wel een professionele traiteur achter de zaak. Deze info hebben we gekregen van die kennis die er werkte.De verantwoordelijke van de zaak heeft naar eigen zeggen overigens nog in een zaak van Bart Claes gewerkt, dus ze heeft volgens ons ook wel de nodige ervaring in dit soort dingen.Dat was zo een beetje alles wat me nu te binnen schiet. Ik hoop dat jullie er mee geholpen zijn!Veel succes met het "zaalshoppen"!Glenn
Beste Glenn,Heel erg bedankt voor je reactie, het klinkt allemaal heel goed. je hebt ons goed geholpen!