Terug naar overzicht
bij mijn weten is max. capaciteit 10 personen. wij hebben gekenen bij Starlimousine - zelzate / assenede. uiteindelijk niet gedaan en iets veel leuker gevonden :-)groetjes
En wat hebben jullie dan gedaan. Ben eens benieuwd!Ben benieuwd.max capaciteit volgens belg. wet is slechts 8 personen maar sommige overtreden het.
of iemand anders nog ideekes?
bij ceremoniewagens roger in meulebeke hebben ze een limousine voor 11 personen WAARVAN 1 persoon vooraan zit.mischien zou het wel geen probleem zijn voor 1persoon meer.anders moet je dat eens vragen.
Hoi, Ik ben op het internet tijdens onze zoektocht wel een limo tegen gekomen voor 12 personen. Ik ben effe de site voor je aan het opzoeken, maar ik vind het niet meer terug :( Enkel sites in Nederland. Misschien moet je nog eens zoeken, ik weet dat hij bestaat! Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Ik weet idd dat er zo bestaan maar in België mogen er maar 8 meerijden. Er kunnen wel 12 personen in een limo zitten als hij stilstaat. Maar dat is geen optie hé.Toch bedankt om het eens op te zoeken!!kheb ondertussen ook al eens een mail gestuurd naar ceremoniewagens roger. kzou het wel raar vinden dat zij wel 11 personen kunnen vervoeren maar je weet maar nooit.