Terug naar overzicht
In welke periode trouw je?
Dag Karen,wij doen elk jaar een citytrip en ik vind Rome, Barcelona en Parijs erg romantische steden, vooral in de lente-zomer.In de winter zijn Wenen, Praag en Parijs erg mooi.Een korte citytrip van 5 dagen kan duurder zijn dan een strandvakantie van 10 dagen.In elke stad zijn er plaatsen waar je de kosten kan drukken, je moet nagaan waar.Veel succes met je huwelijk.Groetjes.
Hey Karen,Een citytrip is vaak niet zo goedkoop door de vluchten en de duurdere stadshotels, als je dat zou doen moet je zeker de speciale acties in het oog houden (vroegboekacties, vluchten voor de 2e persoon aan 1 euro, enz.). Als je graag iets in België of de buurlanden hebt moet je eens een kijkje gaan nemen op cadeaubox.com, daar staan een aantal weekend idee'tjes en dingetjes die je er bij kan aanplakken. Bijvoorbeeld je gaat een weekendje naar Brugge en reserveert daar een ontbijtje en een massage ofzo. Allerlei leuke combinaties!Good luck!groetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
wij trouwen op 13 juni 2009
Wij zijn kort na ons huwelijk drie dagen naar Parijs geweest en dat was echt wel leuk en romantisch.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hey Karen,Dan trouw je nog op dezelfde dag als ons ook nog :)GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Venetië!Mijn ventje heeft mij daar ten huwelijk gevraagd, maar als huwelijksreis is het ook een droombestemming. Echt super romantische stad! Ik vond het persoonlijk romantischer dan Parijs of Praag, hoewel dit ook heel toffe steden zijn.groetjesKirsten
Als je moest kiezen voor Amsterdam of Parijs. Neem dan best de "gewone "trein. De intercity. Je hoeft geen geld te geven aan een Thalys. Je bent even snel, je hebt wel geen stoffen zeteltje maar misschien wel een heel bank. Het is toch wel wat goedkoper en je hebt meerder uren van vertrek en aankomst. Toen wij naar Amsterdam zijn geweest was er een foutje gebeurt in het reisagentschap. Zij hadden ons verteld dat we een trein om half negen 's avonds terug hadden bleek dit al 's morgens te zijn. (als je dan maar een weekend weg bent...) We hebben dan 's avonds de gewone trein genomen, dit was ook maar 5 minuten langer.
Praag is zeker heel romantisch (we hebben het in de winter gedaan en toen een echte aanrader). Parijs is ook leuk, maar qua hotels moet je toch al redelijk duur gaan om echt iets "degelijk" te vinden (toch in vergelijking met praag, daar haddden we een nieuw hotel en het was echt niet duur (drie sterren) en echt luxueus (we hadden zelfs een dubbel bad). Barcelona is ook de moeite waar in de zomerperiode. Een aangenamen stad om in te vertoeven.Lissabon als laatste aanrader. Gezellig en niet zo duur. Aangename mensen.