Terug naar overzicht
ik heb er laatst gedraaid ... erg mooie zaal, verzorgd eten, degelijke geluidsinstallatie ... standaard licht installatie is ietwat sumier voor dit soort 'grotere' zalen.cheers, dj LeBart
Katrien, ik trouw er deze zomer en ben na het lezen van alle berichten een beetje ongerust (over mensen die nog honger hebben achteraf etc.). Hoe is jouw trouw daar geweest?? Liefs Astrid
Dag Astrid, Uiteindelijk hebben bij toch beslist van ons feest niet de barrier te geven. Vandersanden is een topchef met een prachtige zaak en wil naar ons gevoel een bepaald type publiek aantrekken. Wij haden het gevoel naar het type "blanco cheque" mensen. Geef hem 25.000 EUR en hij zorgt dat je de dag van je leven hebt. 10 EUR voor de bruidstaart, voor eigen tafeldecoratie zorgen, Wij voelden ons daar leeg gezogen en dat wilden we niet. Wij hebben ons feest in de kleine graaf gegeven in 's Herenelderen en dat was naar ons gevoel top. Voor 12.000 EUR hadden wij daar onze topdag. Natuurlijk weet je dat als je in de barrier feest geeft dat je super bedient zal worden, dat je haute cuisine op je bord krijgt en dat je op een toplocatie zit. Maar als dit goed is voor jou is dat toch geweldig. Je weet dat je daar verfijnde gerechten zal krijgen en als je genoeg gangen neemt zal je wel genoeg hebben denk ik. Maak je maar geen zorgen. Maar ik zou wel deze ongerustheid bespreken met vandersanden. Heel veel succes, maak je maar geen zorgen!