Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe beginnen?

5-10-2008 14:00:53
Hey iedereen,

6/6/09 gaan mijn vriend en ik in het huwelijksbootje stappen.. Ik kijk er al helemaal naar uit.
We zouden toch stilaan willen beginnen aan ons misboekje, maar hoe begin je hieraan?
Voorbeelden en tips zijn altijd welkom. Je mag ze doormailen naar liesbethjans@hotmail.com!!
Voor de muziek in de kerk, gaan 2 vriendinnen zingen. Mooie liedjes voor in de kerk mag je ook altijd laten weten..

Alvast bedankt!!

Groetjes,
Liesbeth

Liesbeth
1-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 902

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik5-10-2008 14:06:45

hey, ivm die liedjes voor in de Kerk , spreek op voorhand goed of met je priester hoe openminded hij is.

en kies die liedjes lekker zelf. neem liedjes die voor jullie een persoonlijke boodschap hebben.

zo beleef je er zelf ook het meeste aan.
groetjes ellen

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik5-10-2008 21:32:47

Veel teksten bijeen zoeken, en daar samen de mooiste uithalen.
Veel misboekjes bekijken kan je ook helpen.
Maar uiteindelijk zal je zelf de keuze moeten maken...

Groetjes
Heidi
13/09/2008

els
29-8-2009
 Meld misbruik5-10-2008 21:51:11

Hey liesbeth,

Ja moet daar ook stillekes aan eens aan beginnen. Heb jij al bepaalde websites gevonden? Mijn vriendin zei me, ja er zijn veel websites, maar heb zelf op nog niets gevallen.

Groetjes,

els

Elke
6-6-2009
 Meld misbruik7-10-2008 11:15:37

Wij zijn ook stilletjes aan begonnen aan ons misboekje, want we trouwen ook op 6/6/2009 :-)

An

Meld misbruik8-10-2008 8:32:24

enkele sites
4ingen
pastonet
huwelijksvieringen.be
adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm

bert

Meld misbruik10-10-2008 16:27:54

q

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info