Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Orignele manier om gasten naar de tafel te begeleiden?

5-10-2008 14:52:47
Hallo iedereen, Wij trouwen op 03-07-09 en graag had ik een originele manier gevonden om mijn gasten aan tafel te laten komen? Hebben jullie enige tips voor mij. Het is wel niet de bedoeling dat het een stijf feest wordt. Zo is mijn neef onlangs getrouwd en hij had een originele manier om zijn gasten aan tafel te laten komen. Bij het binnenkomen hadden ze allemaal puzzelstukje opgehangen met daaraan de naam van de gasten met op de achertkant de naam van een liedje. Iedere tafel had ook een lied (dat van ons was bv. Footlose). Als we aan tafel moesten, werd per tafel het liedje afgespeeld. Dus de sfeer zat er van bij het begin goed in. Alle tips zijn welkom! Groetjes, Sandra

Sandra
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1809

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik6-10-2008 11:51:14

Hoi,
Wij zijn getrouwd op 2 augustus en wij hebben snoep gebruikt.
Iedere tafel kreeg een bepaald soort snoep (stond dan in een mooi kommetje op tafel) vb. kersen, aardbeien, smurfen enz... en de bruidstafel had een mengeling van alle snoep. Bij het binnekomen kregen de gasten een mooi doorzichtig linnen zakje met enkele van deze snoepjes erin en met de naam van het snoep aan een kaartje hangen... De mensen vonden het een heel tof idee. Ik heb het snoep gehaald in het kruidvat (redelijk goedkoop) en de zakjes met lintjes en kaartjes in de Ava (ook niet zo duur).
Groetjes
Kim

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik6-10-2008 11:52:42

Misschien nog even vermelden dat wij ook oorspronkelijk graag iets met muziek of film wilden doen maar dit zijn geen originele ideeën meer, aangezien reeds 3 van onze vrienden een feest meegemaakt hadden met thema film of muziek...
Vandaar onze keuze voor snoep.
groetjes
Kim

ulrike

Meld misbruik6-10-2008 17:26:54

Hoi,

wij hadden per tafel een film gekozen, iets herkenbaars uit die film op tafel gezet en de mensen dan op het bekende deuntje van de film naar tafel laten komen, we hadden james bond, the blues brothers, pulp fiction, ...
Wij hadden aan de mensen bij aankomst op apperitief een zelfgemaakt filmticket gegeven met daarop de naam van de tafel enzo en onze menukaarten waren ook in die aard gemaakt.
Was wel erg leuk om te zien en onze gasten vonden het ook allemaal super

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...