Terug naar overzicht
Bij mij hebben ze een maat groter besteld (40 i.p.v. 38). Ze hebben wel wat moeten innemen tot ze op het laatste zelf gezegd hadden dat ik absoluut niet meer mocht afvallen.
Meestal bestellen ze de jurk in een maatje groter hoor. Het is gemakkelijker om een kleedje kleiner te maken, dan groter he, moest het niet meer passen...Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Bij mij zat het eigenlijk op mijn maat, alleen aan de borst moesten ze het nog wat inleggen. Ik heb wel de ganse periode op mijn gewicht gelet.
De meesten vallen soms toch wel wat af (van de stress) dus te klein zal het zeker niet worden. En anders moet je maar naar de bodystyling gaan dan ben zo wel wat centimeters af. ik heb mijn kleed een jaar van te voren kocht en heb het in de juiste maat gekocht niet te klein en niet te groot. Dus nu maar elke dag op de weegschaal!
kheb dan toch maar men eigen maatje genomen.Ik zou toch nog wat willen afvallen. En wil zeker niet meer bijkomen.Dat zal me wel lukken zeker... (moet nu wel) oei oei nog en stressfactor erbij... :)Gr