TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sabrina
12-8-2006
|
5-10-2008 21:42:21
Hallo, Wij hadden "You are" van Dolly Parton. Een liedje met een heel mooie tekst. Is natuurlijk niet Italiaans of Frans...
Veel plezier nog !
|
|
Vicky
1-1-2009
|
5-10-2008 22:02:24
Hallo,
Een mooi Franstalig nummer is misschien 'une belle histoire' van Michel Fugain. Of in de Italiaanse stijl iets van Laura Pausini?
Groetjes en veel succes & plezier op jullie trouwdag.
|
|
Sarah
30-5-2009
|
5-10-2008 22:32:40
Hoi,
Er zijn zoveel mooie Italiaanse liedjes!! 'Gente di mare' (Umberto tozzi) vind ik een prachtig nummer, of iets van Eros Ramazotti 'Se bastasse una canzone' of een ander lied. Misschien Eros en Anastacia, 'I belong to you'? Of Laura Pausini 'Strani amore', Umberto Tozzi 'Ti amo'... zoveel keuze :D
Succes!! Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Nele
11-10-2008
|
5-10-2008 23:01:14
Alvast bedankt voor de tips.
Groetjes Nele
|
|
gina
27-9-2008
|
5-10-2008 23:42:46
Wij zijn op 27/09/08 getrouwd, ja, vorige week, wij hadden gekozen voor "Sous le vent" van Garou en Celine Dion. Wij hebben iedereen een cd gegeven, is in de vlaanderen niet gekend maar in frankrijk staat het nummer 1. ga op google "garou en Celine Dion" en je zal het horen. Veel succes. Gina
|
|
cindy
26-6-2009
|
6-10-2008 9:47:27
Op de nieuwe cd van marco borsato staat een heel mooi liedje. Het noemt ik hoor bij jou. Als je bij you tube 'marco borsato ik hoor bij jou' intikt kan je het beluisteren
|
|
lies
5-7-2008
|
6-10-2008 10:10:03
wij hadden als openingsdans 'sparring partner' van paolo conte (is italiaans ondanks de titel) en kan je hier zien http://www.youtube.com/watch?v=mPNrfFuUpUw en als 2de dans une belle histoire van michel fugain, hier al eens vernoemd. In onze viering hadden we ook ma préférence van julien clerc. veel succes en kies de goeie!
|
|
Manuela
14-8-2008
|
6-10-2008 13:25:56
Een heel mooi liedje voor een openingsdans vind ik 'per me per sempre' van Eros Ramazotti. Ik had het zelf ook willen nemen maar bij ons lag het liedje al vast.
Groetjes Manuela
|
|
Elke
8-8-2008
|
6-10-2008 13:56:57
Misschien Pour que tu m'aimes encore van Celine Dion? groetjes
|
|
Carolina
1-8-2009
|
6-10-2008 14:51:19
Wij weten het ook nog niet. We hebben nog wel wat meer tijd ( 1 augustus 2009 ) Ik heb al nen hele lijst gemaakt maar ge moet er met twee voor zijn hé. + wij volgen al enkel jaren dansles dus kunnen we het moeilijk maken om een gewone tegelplakker te nemen. Enkele op mijn lijstje zijn: Because the night van Patti Smith Baby can I hold you van Tracy Chapman Senza una donna van Paul Young en Zucchero Sway van de Pussy cat dolls of van Dean Martin You sang to me van Marc Anthony I belong to you van Eros Ramazotti en Anastacia I belong to you van Barbara Dex All for love van Brian Adams, Sting en Rod Steward (van de drie musketiers en van Robin Hood) I need you, I love you van Marc Anthony Because I love you van Stevie B Breatless van The Corrs I knew I loved you van Savage garden It is you van Dana Glover (van shrek) Beautifull in my eyes van Joshua Kadison .... Er zijn er zoveel hé
|
|
Carolina
1-8-2009
|
6-10-2008 14:52:27
Roch voisin heeft er ook nog mooie.
|
|
Vicky
12-9-2009
|
6-10-2008 18:56:08
Hey Elke,
Francis Cabrel met Je l'aime a mourir is een topper als je van franstalige muziek houdt. Perfect voor een openingsdans!
|
|
christine
14-5-2009
|
7-10-2008 20:05:32
'Se stiamo insieme' van Riccardo Cocciante vinden wij heel mooi. Wij gaan dat als 3de dans nemen (bij het vermeerderen). Het is wel een lang nummer maar daar kan de DJ nog iets aan doen als je dat nodig vindt waarschijnlijk.
Christine
|
|
Nele
7-2-2009
|
8-10-2008 20:17:03
Zie hier enkele voorstellen waar ik me toch bij bedenk als je de taal niet spreekt is het toch belangrijk de vertaling eens op te zoeken bv Strani Amore van Laura Paussini gaat over dat je weg wilt gaan. Niet de ideale openingsdans net zoals "je ik leef niet meer voor jou" van Marco Borsato ook niet neemt als openingsdans. Kijk eens via nedtlyrics.nl voor de vertaling. Maak de juiste keuze! Ik weet het ook nog niet maar heb wel nog 122 dagen! Groetjes!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|