Terug naar overzicht
hey Annelies,mijn nonkel is 9 jaar geleden in Zemst getrouwd. Ze zijn enkel voor de wet getrouwd, dus er was heel veel volk naar het gemeentehuis gekomen. Het was er heel gezellig, zo stond er bv ook volk achter het koppel, (eigelijk omdat er te veel volk was), daardoor waren ze echt omringd door familie en vrienden. De burgemeester was echt heel tof (zo heeft hij snel een kopij laten maken van de huwelijksakte en die door de 2 bruidskindjes laten tekenen omdat zij heel belangrijke personen waren, wat ze natuurlijk super vonden), maar ik heb geen flauw idee of het nog dezelfde burgemeester is...groetjesKirsten
vrienden van ons zijn daar 2 jaar geleden getrouwd en dat was dik in orde! Mooie locatie, ontspannen sfeer ook kindvriendelijk.
HeyIk woon in Hofstade en we gaan in Edegem trouwen omdat ik absoluut niet in Zemst wil trouwen. Ik heb er vakantiewerk gedaan op het stadhuis en ik mocht al eens een kijkje nemen in de trouwzaal: niets lijkt me er dat de zaal gezellig kan maken. Het was een koude vieze vergaderzaal.Gelukkig is dit nu in Edegem niet zo. Daar is alles mooi in eik zodat de foto's er ook mooier zullen zijn.In zemst is de burgemeester wel vriendelijk al vond ik de vorige leuker. Ik hoop dat ik je hiermee niet echt van stuk heb gemaakt maar dat is hoe ik het er van vind. Het kan zijn dat jij dit niet zo erg vind of toch mooi vindt. Daarom kan je mss best zelf eens een kijkje gaan nemen.Veel plezier in jullie nieuwe woonst en met jullie huwelijk!Groetjes, LauraPS Voor de kerk zullen we wel in Hofstade trouwen al vind ik die kerk vanbuiten lelijk maar vanbinnen wel mooi! (maar dat is een andere pastoor dacht ik).