Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in gemeentehuis van Zemst

6-10-2008 0:11:24
hoi bruidjes,
Wij zijn van plan om te verhuizen van Mechelen naar Zemst. Trouwen in het mooie stadhuis van Mechelen zal er daarom jammer genoeg niet meer in zitten.
Ik heb op het internet al eens aan het zoeken geweest naar foto's van de trouwzaal in Zemst, maar kan niets terugvinden. Daarom mijn vraag: heeft er iemand ervaringen met het burgerlijk huwelijk in het gemeentehuis van Zemst: hoe was het?, hoe ziet de zaal eruit (eventueel foto's?), enz. Alle info is welkom.

Groetjes annelies en alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
(ps: foto's/info mogen steeds gestuurd worden naar annelies.vranckx@hotmail.com)

Annelies
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1011

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:32:16

hey Annelies,

mijn nonkel is 9 jaar geleden in Zemst getrouwd. Ze zijn enkel voor de wet getrouwd, dus er was heel veel volk naar het gemeentehuis gekomen. Het was er heel gezellig, zo stond er bv ook volk achter het koppel, (eigelijk omdat er te veel volk was), daardoor waren ze echt omringd door familie en vrienden. De burgemeester was echt heel tof (zo heeft hij snel een kopij laten maken van de huwelijksakte en die door de 2 bruidskindjes laten tekenen omdat zij heel belangrijke personen waren, wat ze natuurlijk super vonden), maar ik heb geen flauw idee of het nog dezelfde burgemeester is...

groetjes
Kirsten

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik6-10-2008 21:35:59

vrienden van ons zijn daar 2 jaar geleden getrouwd en dat was dik in orde! Mooie locatie, ontspannen sfeer ook kindvriendelijk.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik8-10-2008 12:35:40

Hey

Ik woon in Hofstade en we gaan in Edegem trouwen omdat ik absoluut niet in Zemst wil trouwen. Ik heb er vakantiewerk gedaan op het stadhuis en ik mocht al eens een kijkje nemen in de trouwzaal: niets lijkt me er dat de zaal gezellig kan maken. Het was een koude vieze vergaderzaal.
Gelukkig is dit nu in Edegem niet zo. Daar is alles mooi in eik zodat de foto's er ook mooier zullen zijn.
In zemst is de burgemeester wel vriendelijk al vond ik de vorige leuker.

Ik hoop dat ik je hiermee niet echt van stuk heb gemaakt maar dat is hoe ik het er van vind. Het kan zijn dat jij dit niet zo erg vind of toch mooi vindt. Daarom kan je mss best zelf eens een kijkje gaan nemen.

Veel plezier in jullie nieuwe woonst en met jullie huwelijk!

Groetjes, Laura

PS Voor de kerk zullen we wel in Hofstade trouwen al vind ik die kerk vanbuiten lelijk maar vanbinnen wel mooi! (maar dat is een andere pastoor dacht ik).

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik8-10-2008 12:36:01

Hey

Ik woon in Hofstade en we gaan in Edegem trouwen omdat ik absoluut niet in Zemst wil trouwen. Ik heb er vakantiewerk gedaan op het stadhuis en ik mocht al eens een kijkje nemen in de trouwzaal: niets lijkt me er dat de zaal gezellig kan maken. Het was een koude vieze vergaderzaal.
Gelukkig is dit nu in Edegem niet zo. Daar is alles mooi in eik zodat de foto's er ook mooier zullen zijn.
In zemst is de burgemeester wel vriendelijk al vond ik de vorige leuker.

Ik hoop dat ik je hiermee niet echt van stuk heb gemaakt maar dat is hoe ik het er van vind. Het kan zijn dat jij dit niet zo erg vind of toch mooi vindt. Daarom kan je mss best zelf eens een kijkje gaan nemen.

Veel plezier in jullie nieuwe woonst en met jullie huwelijk!

Groetjes, Laura

PS Voor de kerk zullen we wel in Hofstade trouwen al vind ik die kerk vanbuiten lelijk maar vanbinnen wel mooi! (maar dat is een andere pastoor dacht ik).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...