Terug naar overzicht
Proficiat met jullie huwelijk!Geniet van elkaar in het heden en in de toekomst!Groetjes, Caroline
hallo gina,proficiat met jullie huwelijk. wij trouwden ook dezelfde dag! prachtig weer he!! ik wil die dag zo opnieuw doen!xxx
Hallo Gina,Ikzelf trouw 26/9/09 en hoop dat ik ook zo'n mooi weer als jij zal hebben. Ik krijg er tranen van in m'n ogen :).Ben al stilletjes bezig met de voorbereidingen. We hebben onze zaal al vastgelegd en verder wachten we nog even af.Heel jammer van jullie dj, ik denk als mij dat zou overkomen, dat ik op slag aan helse bruid zou worden!Groetjes Nicky
Prachtige dag,mooie locatie en dan DJ met training,zonder tanden & blauw oog .goed bezig.Een DJ maakt of kraakt uw feestDenk niet aan de prijs maar kies voor een professionele(=iemand die full-time met muziek bezig is)DJwww.marcdooms.be
Marc, beetje ongepast vind ik je reactie.Gina, echt jammer voor je van die muziek maar tof idee om het opnieuw te doen!! misschien als "één jaar getrouwd"-feest?succes en dikke proficiat,Kim
Even een reactie op Marc, van mezelf ginaWij hebben 600€ betaald dit is toch niet weinig hé, die C products is prof. maar hij heeft onderverhuurd waar wij niets van wisten, het was voor ons een ware ramp!!!
Inderdaad Gina dit budget is niet niks maar toch normaal ,voor iemand die professioneel met zijn zaak bezig is,maar was er geen contract of overeenkomst?Ik vindt dit heel erg voor jullie ,je ouders,familie en vrienden.dit soort toestanden zijn echt onaanvaardbaarMarc Dooms ,discjockey