Nu Online
Momenteel zijn er 316 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

8 dagen getrouwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6-10-2008 0:21:04
Hallo iedereen,
Ik ben vorige zaterdag 27/09/08 gehuwd en wil jullie mijn mooiste dag vertellen met enkele tips.
Om 6 uur opgestaan. (niet geslapen van de zenuwen).
Naar de kapper mijn haar was prachtig, ze hadden daar 3 valse stukken ingestoken die je s'avonds gewoon kan verwijderen.
Nadien de make-up en dan naar mijn ouders.
Het was echt prachtig weer die dag.
Bij mijn ouders begonnen de zenuwen echt te komen hoor.
Een prachtig kleed aangedaan dat ik gekocht had bij Pierre-yves in aalst maar ik zou daar nooit geen kleed meer kopen door de onvriendelijkheid, ze hadden wel veel keuze. Schoenen kwamen ook van daar.
Om 9.30u. kwam de famillie bij mijn ouders voor een walking-dinner ontbijt, en om 9.40U kwam mijn ventje toe met een oldtimer van 1936 een oburne een prachtige witte auto.
Hij belde en dit was een zeer mooi moment.
Hij had mijn trouwboeket bij (die ik wel zelf gekozen had bij "Agrefor" in Aalst.
Ik wou geen gewoon boeketje en met veel zoeken heb ik een zaak gevonden in aalst die het konden maken en brachten het ook naar huis.Mijn ventje had ook een prachtig juweel voor me mee met briljanten. Echt leuk.
Om 10.30 zijn we vertrokken naar het gemeentehuis van Overmere waar nog veel gelachen is want mijn hond droeg de ringen en nadien een zegen in de kerk. (lijkt zoals een huwelijk in de kerk maar is enkel een zegen omdat mijn man al eens trouwd was.In het buitenkomen van de kerk stond veel volk, Een vriend van ons stond met de moto en toen heb ik met mijn kleed een ritje op de moto gemaakt, iedereen lag plat van het laggen.
Toen naar de feestzaal.
"DE LOZEN BOER" in lochristi.
Dit is echt een aanrader voor iedereen.
Zeer goede ontvangst, en het eten!!!!!!
Dit was super
S'middags was er eten voor 30 personen.
De menu: champagne met hapjes
eitje gevuld met kaviaar, kreeft,sorbet met champagne, filet van duifjes en dessertbord.
Om 18.30u begon de receptie voor 70 personen gevolgd door hapjes.
Nadien een walking-dinner voor iedereen.
Dit was echt af hoor. Niemand had zo een walking-dinner gezien en nadien een grote bruidtaart met veel vuurwerk.
Dan begon de muziek, dit was een echte ramp.
Wij hadden geboekt bij "C projects" uit Nieuwerkerken, deze had onderverhuurd aan een zekere Johan en die Johan had nog eens doorverhuurd aan een mevrouw met een blauw oog zonder tanden en een training. Maar de muziek was een boere kermis. Na veel babbelen is het toch nog een beetje gelukt.
Om 2 uur was iedereen naar huis door die domme vrouw van DJ. Wij hebben besloten het avondfeest in april over te doen.
Moet zeggen was wel blij dat iedereen om 2 uur weg was want wij waren heeeeel moe.
Thuis gekomen hebben we al onze kado's bekeken ondanks dat we GEEN kado of geld gevraagd hadden. Mensen hebben bij de uitnodiging daar heel tof op gereageerd en toch geven ze zeer mooie kado's
Dit was echt een dag om nooit te vergeten maar veel te kort.
Zondag de dag nadien zijn we op huwelijksreis vertrokken naar Italië wel maar voor 5 dagen want wij hadden juist 3 weken op verlof geweest en de zaak laat niet langer toe kwa tijd. (26° daar in Italië)
Besluit.
In 1 zin "TROUWEN GEEFT JE VLEUGELS"
Geniet van jullie dag want hij is zo snel om.
Nog veel succes en hopelijk hebben jullie zo mooi weer zoals ik had.
Gina

Hebben jullie vragen mag je deze altijd stellen.

gina
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1039

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik6-10-2008 9:11:32

Proficiat met jullie huwelijk!
Geniet van elkaar in het heden en in de toekomst!

Groetjes, Caroline

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik6-10-2008 12:41:06

hallo gina,
proficiat met jullie huwelijk. wij trouwden ook dezelfde dag! prachtig weer he!! ik wil die dag zo opnieuw doen!
xxx

Nicky
29-8-2009
 Meld misbruik6-10-2008 14:54:12

Hallo Gina,

Ikzelf trouw 26/9/09 en hoop dat ik ook zo'n mooi weer als jij zal hebben. Ik krijg er tranen van in m'n ogen :).
Ben al stilletjes bezig met de voorbereidingen. We hebben onze zaal al vastgelegd en verder wachten we nog even af.
Heel jammer van jullie dj, ik denk als mij dat zou overkomen, dat ik op slag aan helse bruid zou worden!

Groetjes Nicky

Marc

Meld misbruik6-10-2008 18:26:12

Prachtige dag,mooie locatie en dan DJ met training,zonder tanden & blauw oog .
goed bezig.

Een DJ maakt of kraakt uw feest
Denk niet aan de prijs maar kies voor een professionele(=iemand die full-time met muziek bezig is)DJ

www.marcdooms.be

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik6-10-2008 18:43:48

Marc, beetje ongepast vind ik je reactie.

Gina, echt jammer voor je van die muziek maar tof idee om het opnieuw te doen!! misschien als "één jaar getrouwd"-feest?

succes en dikke proficiat,
Kim

gina
27-9-2008
 Meld misbruik6-10-2008 22:17:49

Even een reactie op Marc, van mezelf gina
Wij hebben 600€ betaald dit is toch niet weinig hé, die C products is prof. maar hij heeft onderverhuurd waar wij niets van wisten, het was voor ons een ware ramp!!!

Marc

Meld misbruik7-10-2008 9:29:44

Inderdaad Gina dit budget is niet niks maar toch normaal ,
voor iemand die professioneel met zijn zaak bezig is,maar was er geen contract of overeenkomst?
Ik vindt dit heel erg voor jullie ,je ouders,familie en vrienden.

dit soort toestanden zijn echt onaanvaardbaar

Marc Dooms ,discjockey

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...