TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
25-4-2009
|
6-10-2008 13:08:56
hi Inge,
wij trouwen ook op deze dag, regio Brugge. Ik sta op t punt om mijn jurk te bestellen, dan nog misboekje,bloemen, uitnodigingen, burgelijke trouw vastleggen, kledij suite en bruidskindjes,
groetjes, joke
|
|
Nele
25-4-2009
|
6-10-2008 14:06:23
Ik trouw ook die dag maar in Sint-Niklaas. Ik moet ook nog gaan kijken voor mijn trouwkleed, misboekje, uitnodigingen, menu's enzo maken, maar het voornaamste ligt allemaal al vast, zoals de zaal, dj, ceremoniemeester, ceremonieauto's, burgerlijke trouw, kerk, bloemist, kapper. Waar trouw jij?
Groetjes Nele
|
|
Ansje
23-5-2009
|
6-10-2008 17:49:02
Hey,
bij mij nog 229 dagen, wij trouwen 23 mei '09
Al gedaan : zaal, fotograaf en binnen 2 weken trouwkleed...
lijkt zo weinig, amaai, krijg er kriebels van, we zullen nog eens in actie moeten schieten precies!!
greetz
Ansje
|
|
Els
25-4-2009
|
6-10-2008 19:07:36
Hela,
Wij trouwen ook op 25/04/2009 in Opglabbeek. Wij hebben ook al een groot deel geregeld. Gemeente, kerk, feestzaal, traiteur, DJ en ceremoniemeeter liggen al vast. Fotograaf en video liggen ook al vast. Ik heb mijn droomkleedje al, en ook mijn schoenen heb ik reeds gevonden. Zijn nu bezig met het misboekje en het volgende wat we willen gaan doen is al eens rondneuzen voor de uitnodigingen.
Veel succes verder met de voorbereidingen!! En inderdaad, ik ben ook aant aftellen nu...
Groetjes els
|
|
Els
25-4-2009
|
6-10-2008 19:07:37
Hela,
Wij trouwen ook op 25/04/2009 in Opglabbeek. Wij hebben ook al een groot deel geregeld. Gemeente, kerk, feestzaal, traiteur, DJ en ceremoniemeeter liggen al vast. Fotograaf en video liggen ook al vast. Ik heb mijn droomkleedje al, en ook mijn schoenen heb ik reeds gevonden. Zijn nu bezig met het misboekje en het volgende wat we willen gaan doen is al eens rondneuzen voor de uitnodigingen.
Veel succes verder met de voorbereidingen!! En inderdaad, ik ben ook aant aftellen nu...
Groetjes els
|
|
Nele
9-5-2009
|
6-10-2008 20:37:01
Wij trouwen 9 mei 2009. Ik ben nu (ongeduldig) op zoek naar mijn trouwkleedje. Al twee bruidswinkels gedaan, binnen twee weken nog eens. Ondertussen zijn we al aan het brainstormen en informatie aan het verzamelen over muziek, thema van trouwfeest, uitnodigingen... Bij ons liggen zaal, dj, fotograaf, kerk en gemeente vast.
In inder geval leuk om er mee bezig te zijn.
|
|
Valerie
2-5-2009
|
6-10-2008 22:29:11
Wij nog 208 dagen te gaan! Als ik al jullie reacties lees word ik ook ongeduldig. Ik heb nog geen idee van welk trouwkleed ik zal kiezen...moeilijk vind ik. Bij ons is de zaal, stadhuis,fotograaf in orde en de trouwringen. Toch al iets,he.
|
|
Inge
24-4-2009
|
7-10-2008 9:13:26
Hey,
Toffe reacties allemaal! Ikzelf ben van Vosselaar en onze viering gaat door in kasteel de Renesse in Oostmalle. Al gebeurd: trouwkleed, feestzaal, receptie, vervoer, uitnodigingen (zelf gemaakt), ringen (zijn in de maak), D.J. en videograaf. Het voornaamste nu nog bloemen en de viering. Volgende week heb ik weer een drukke werkweek en dan heb ik er weinig tijd voor, dus ga ik er vandaag nog eens lekker invliegen en van genieten! Groetjes, Inge 25/04/2009
|
|
Joke
25-4-2009
|
7-10-2008 13:49:02
Hallo !
Ook voor ons nog 200 dagen te gaan tot 25/04/2009 !
Al geregeld: kerk, feestzaal+catering+dj, ceremoniemeester, getuigen gevraagd, fotograaf, kapster, proefkapsel gehad, receptie zo goed als geregeld, thema en kledij bruidegom+mannen suite staan zo goed als vast. Vervoer hebben we niet nodig.
Nog te doen: stadhuis vastleggen (wettelijke trouw doen we op andere dag), kleed en accessoires (ben al eens gaan passen maar niets gevonden; volgende week opnieuw passen), ringen, iemand voor make-up, misboekje, bloemist (heb idee welke bloemen ik wil, maar verloofde kiest uiteraard boeket ;-) ), uitnodigingen (maar hebben wel al duidelijk idee wat we willen), menu vastleggen voor avondfeest, ...
Groetjes !
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|