Terug naar overzicht
Hey,Bij de meeste winkels in het zo dat wanneer je een kleedje besteld je een voorschot gaat moeten betalen, bij sommige kan dat via banccontact en bij anderen is dat cash. Hoeveel dat is hangt af van hoeveel de winkel vraagt.Derest van het bedrag betaal je pas als je het gaat afhalen.Het beste is dat je het na het passen in de winkel eens vraagt.groetjes Elke
In de bruidswinkel waar ik ben geweest,was het in 3 keer betalen,een voorschot voor het kleedje besteld werd,volgende voorschot bij de 2de pasbeurt en laatste deel bij de 3de pasbeurt.Je kan gerust naar de winkel bellen en dit vragen,deze vraag zijn ze gewoon hoor.
Hey Kim,Ik heb meteen de helft voorschot moeten betalen. En het resterende bedrag toen ik het ging afhalen.Grts, Tina
Hey Kim,Als je een kleedje hebt gepast dat je wil kopen en je hebt het bedrag niet op je bankkaart staan, mag je volgens mij een aantal dagen nadien ook nog gaan betalen hoor. Het gaat toch vaak om grote bedragen en die verkoopsters beseffen ook wel dat niet iedereen constant zoveel geld op haar rekening heeft staan!