Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rally auto

6-10-2008 16:05:03
Hallo,

Mijn vriend is een zeer grote rally fan, als je weet wie of waar er zo'n auto's worden verhuurd laat dan zeker iets weten!
Liefst een Subaru Impreza maar wel om zelf mee te rijden die dag.

xxx

Nicky
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 454

els
1-5-2009
 Meld misbruik6-10-2008 16:15:07

He Nicky,

wij hebben voor onze trouw auto een offerte gevraagd op www.dockx.be
Je kan vrijblijvend een offerte aanvragen om de auto X dagen te huren en je mag er dan zelf mee rijden.
Bij ons was het de dag ervoor ophalen en een dag na de trouw 's avonds terug brengen. Ideaal dus.

groetjes,
els

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik6-10-2008 16:20:22

Hoi

wij hebben vrienden die met rally rijden. Zij lenen hun auto niet uit. Heeft te maken met dat je met sommige rallywagens niet op de openbare weg mag rijden. Als ze naar een rally gaan gebruiken ze een aanhangwagen.

Wat je wel op veel rally's ziet zijn auto's met stickers: "huur mij". Dit weekend is een rally in Sombreffe. Je kan misschien eens gaan zien of horen bij de chauffeurs.

Groetjes
Ilka

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik6-10-2008 23:40:08

Hoi,

Dit weekend is het hier rally geweest. Ik weet dat Guy Colsoul auto's verhuurt om rally te rijden. Ik weet niet of hij dat anders ook doet, maar vragen kan geen kwaad he :-) Dat zijn wel Mitsubishi's, maar wie weet kan hij je wel verder helpen??
Gewoon ff googlen.

Succes!
Sarah

30mei2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...