Terug naar overzicht
Ps: ik vergat te bedanken voor de reacties die ik al gekregen heb.Mercikes,Annelies
hallo annelies,ja inderdaad ik ken een traiteur die regelmatig trouwfeesten organiseerd in de rode poort, ga eens naar de website van www.all-in-events.be , zij organiseren feesten volgens budjet van de klant.ps na de pottenmakershoeve (niet ver daarvan) is goedkoper.veel succes met de zoektocht
Kijk eens op de site van -baboab uit waregem-outdoorcooking uit waregem-cuisine mobile uit Wortegem.Alle 3 goeie en kwaliteitsvolle traiteurs die daar al feesten gegeven hebben. Ze hebben alleen een overzichtelijke site..Hopelijk help ik je hiermee, ik raad ze echt aan!!LiefsSofie12/09/2009
www.taverlani.be
dag AnneliesOnze trouwreceptie wordt door Taverlani verzorgd. We/mijn ouders werkten reeds meermaals met hen samen... Hun hapjes zijn uiterst verzorgd, lekker én betaalbaar (15 euro voor een zeer uitgebreide receptie - service, 10 warme en koude hapjes en schuimwijn, wijn, fruitsap... inbegrepen). Met andere woorden: zéker aan te bevelen!Succes met de verdere voorbereidingen.Vriendelijke groetenJoke