Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verjaardag vader bruid

15-6-2005 14:21:22
Hey, ik zit met een vraagje, op 24 juni 2006 is het onze trouwdag, maar op 25 juni 2006 is mijn vader jarig. Midden in het feest dus. Ik weet niet goed wat ik moet doen, geef ik een cadeatje ( hij staat niet zo graag in de belangstelling ), of laat ik het gewoon afroepen met een bijpassend liedje? Iemand dit al voorgehad ? Alvast bedankt voor de tips.
Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 508

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik15-6-2005 14:37:38

Als hij niet graag in de belangstelling staat, zou ik het kort laten omroepen door de DJ en een liedje voor hem spelen.

Je kan natuurlijk ook een verjaardagstaartje met bijpassend vuurwerkstokje erin laten binnenbrengen. Geeft ook wel een leuke sfeer.

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik15-6-2005 14:51:39

Waarom laat je het niet afkondigen door de DJ en dan ga je samen met je vader de dansvloer op om te dansen?
Een mooi emotioneel moment.

Nog veel succes.
Tiziana

Elkje
7-7-2007
 Meld misbruik17-6-2005 14:22:56

Mijn schoonmoeder verjaart op de dag dat we trouwen. Als geschenk heeft mijn toekomstige haar aangewezen als getuige, maar dat weet ze zelf nog niet... Zij denkt namelijk dat iemand anders getuige is, ookal is het één groot familiecomplot! Op het feest zelf hebben we de catering gevraagd een verjaardags/huwelijkstaart te maken en op te dienen aan alle genodigden. We snijden de taart dus aan met z'n drieën!

Annick
2-7-2005
 Meld misbruik27-6-2005 22:01:34

hey,
nog hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk.
bij mij is het binnen 5dagen juist op de dag van mijn verloofde zijn vaders verjaardag. wij gaan het ook gewoon laten omroepen en dan een klein cadeau geven.
hoe hebben jullie het nu uiteindelijk gedaan??
zeer nieuwsgierig

groetjes annick

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...