Terug naar overzicht
Als hij niet graag in de belangstelling staat, zou ik het kort laten omroepen door de DJ en een liedje voor hem spelen.Je kan natuurlijk ook een verjaardagstaartje met bijpassend vuurwerkstokje erin laten binnenbrengen. Geeft ook wel een leuke sfeer.
Waarom laat je het niet afkondigen door de DJ en dan ga je samen met je vader de dansvloer op om te dansen?Een mooi emotioneel moment.Nog veel succes.Tiziana
Mijn schoonmoeder verjaart op de dag dat we trouwen. Als geschenk heeft mijn toekomstige haar aangewezen als getuige, maar dat weet ze zelf nog niet... Zij denkt namelijk dat iemand anders getuige is, ookal is het één groot familiecomplot! Op het feest zelf hebben we de catering gevraagd een verjaardags/huwelijkstaart te maken en op te dienen aan alle genodigden. We snijden de taart dus aan met z'n drieën!
hey,nog hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk.bij mij is het binnen 5dagen juist op de dag van mijn verloofde zijn vaders verjaardag. wij gaan het ook gewoon laten omroepen en dan een klein cadeau geven.hoe hebben jullie het nu uiteindelijk gedaan??zeer nieuwsgieriggroetjes annick