Terug naar overzicht
Hey,Ten eerste heb je een goede datum gekozen. Wij trouwen ook op 6/69 :-)Wij hebben geopteerd om rond 13u een kaasschotel neer te zetten. Uit ervaring kan ik zeggen dat een kleine snack na middernacht nog wel kan smaken...
Persoonlijk zou ik geen buffet meer voorzien omdat de kans groot is dat er velen terug aan tafel gaan zitten, en de dansvloer dan weer leeg is. Ik zou opteren voor iets kleins, zoals een heel klein puntzakje met friet bijvoorbeeld. Of mini-sandwiches. De gasten eten dit dan gewoon al dansend ;-)
Ik zou het ook bij hapjes houden; zakje friet, mini worstenbroodjes, mini pizza's,kippenboutjes,... Iets dat in de hand genomen kan worden.Je kan ook het dessertenbuffet langer laten staan. Zoet werkt ook altijd.
Wij hebben er ook over nagedacht en hebben besloten het niet te doen. Ik denk dat een uitgebreid dessertenbuffet zeker voldoende moet zijn. Indien je geen dessertenbuffet hebt lijkt het me mischien toch geen slecht idee. eerder een luxe dan een noodzaak
Hoi, wij geven een avondfeest vanaf 20u met een breughel buffet. Nadien komt er nog een kaasbuffet als dessert. Hopelijk komen jullie tot een goede oplossing. Groetjes Valerie
Bij ons is ook het dessertenbuffet blijven staan, en de overschot van de ijstaart is nog eens langsgekomen, wat voor velen toch weer vreugde bracht ;-)GroetjesHeidi13/09/2008
Hey,ik heb dat al een paar keer meegemaakt op een trouwfeest, en moet zeggen, bijna niemand at daarvan, zelfs niet na 4u... Ik vond het echt zonde van het geld. Wij hebben dan ook besloten om dat zeker niet te doen. Wij hebben dessertbuffet en dan nog koekjes bij de koffi, moet wel voldoende zijn denk ik.grtjs
Hey Leen, Ons diner was om 19u, een 4-gangen voor alle 150 genodigden. Tegen 2u hebben wij puntzakken met friet en mayonaise door de feestzaal laten maken. En dat viel zeer zeker in de smaak. Er waren toen nog zeker 120 gasten aanwezig en die waren aangenaam verrast. Ze hebben allemaal gesmuld en daar praten ze nog over. Er is nadien stevig geshaked op den dansvloer dus ook die calorieën waren er zo af!De mensen blijven ook later op die manier.De harde kern (30 pp) hebben wij helaas moet vragen om te vertrekken tegen 5u 's ochtends. Wij waren doodop maar voldaan!Het was onvergetelijk!x