Terug naar overzicht
Ik zou zeggen, doe wat jij goed vind het is jullie dag, jullie moeten ervan genieten.
Wij hebben een beetje zonder suite gedaan. Allez, zeker niet in het rijtje lopen. hadden wel een paraplu voorzien voor de mama's (geen papa's in het spel), de getuigen met hun partner en de bruidskindjes. Voor de rest is gewoon iedereen gevolgd naar binnen achter ons. Wij hadden wel alleen gemeentehuis.Op het feest stonden wij als koppel alleen aan een staantafeltje en hebben iedereen ook zo begroet. Degene die de mama's kenden, hebben natuurlijk ook proficiat gewenst, maar de mama's en de rest van de familie was er gewoon ook op de receptie. Geen rij en supertof!We hadden dit wel eerst met de mama's besproken, maar ze vonden dit dadelijk goed.GroetjesHeidi13/09/2008
Als jij het niet wxilt hoef je het ook nie te doen.Bij ons op het gemeentehuis stond iedereen in de hal ons op te wachten,toen wij langs waren zijn ze ons gewoon gevolgd.Op het avondfeest hebben wij alleen begroet,geen probleem,ook niemand die er iets van zei.
Hallo,Wij hadden ook geen suite: iedereen was de kerk al binnen, wij deelden aan de ingang de boekjes uit en zijn samen de kerk binnen gegaan. Ook op het einde van de mis is iedereen gewoon naar buiten gegaan en wij twee als laatste.Op de receptie hebben we wel het klassieke rijtje gedaan, maar mijn schoonzus en haar man op hun receptie niet: zij alleen hebben de mensen daar begroet. Het is jullie trouw, dus jullie zien maar waar jullie je goed bij voelen, vind ik.Groetjes