Terug naar overzicht
Hallo Kathelijne,De juiste volgorde is als volgt:getuige bruidegom + partnergetuige bruid + partnerbroers/zussen bruidegom + partnerbroers/zussen bruid + partnermoeder bruid + vader bruidegombruidegom + moeder bruidegombruidskindjes + bruid + vader bruidbij het binnengaan lopen de mannen links en de vrouwen rechts.bij het buitenkomen gebeurt alles in omgekeerde volgorde, behalve dat jij naast je man loopt en je vader bij je moeder gaat lopen.Bij het buitengaan lopen de mannen rechts en de vrouwen links.Hopelijk ben je hier wat mee!groetjes, Tina
Hallo,Ik heb mij laten vertellen dat als de getuige geen broer / zus is, die in het onderstaande rijtje later komt, dus dichter bij het bruidspaar, omdat de getuigen op die dag eigenlijk belangrijker zijn dan de broers/zussen.In het onderstaande rijtje zouden dan de broers/zussen bovenaan staan en dan de getuigen.Groetjes !
Hey Kathelijne,Ik kan je niet verder helpen met je vraag, want ben hier zelf ook nog niet uit. Maar de opstelling van Tina lijkt mij wel goed.Wij trouwen ook op 08/11/08. Wat moeten jullie nog allemaal doen? Het begint nu wel dichtbij te komen he!
Hoi,Is het voor het gemeentehuis en de kerk dan hetzelfde?Inge