TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
24-4-2009
|
7-10-2008 11:10:34
Hey,
Tweedehands bruidsmode is moeilijk te vinden in België. Mijn kleedje komt uit nederland, is gehuurd voor 500€. Bij budgetbruidskleding.nl Ook dit vond ik een heel mooie site, maar ben ik uiteindelijk niet geweest omdat ik het mijne al gekozen had: cestmoi-bruidsmode.nl
Veel succes met het zoeken naar je droomkleed! Inge 25/04/2009
|
|
Sheron
2-2-2008
|
|
|
Kim
12-12-2008
|
8-10-2008 15:05:28
Ik heb zelf mijn kleed in de P&C gekocht en omdat het het laatste maatje was (wonder boven wonder net mijn maat) heb ik er maar 99 euro voor betaald!!! Misschien een idee om daar eens te gaan kijken (P&C vind je in Antwerpen en in Wijnegem Shoppingcentrum)?
|
|
wendy
27-9-2008
|
12-10-2008 0:45:54
hey pascale, er zijn verschillende maiden op deze site die hun jurk verkopen. waarom kijk je is niet bij hun. ik kocht het mijne van iemand die op dit forum zat en was er heel blij mee. groetjes
|
|
Bart
13-6-2009
|
22-10-2008 4:28:26
Bij Farah Love in Zwijndrecht ken je kleedjes huren, heb geen idee of het mooie zijn, ben er zelf nog niet geweest.
groetjes
|
|
Peter
22-8-2008
|
5-11-2008 14:16:31
Beste Laila, deze zomer, eind augustus, zijn mijn ventje&ik getrouwd en na lang twijfelen verkoop ik m'n trouwkleed... Is een heel mooi en modern kleed, maat 42/44, kleur écru, bustiermodel met spaghettibandjes, achterkant gekruist te centreren met lint, korte sleep... Het werd direct na ons huwelijk professioneel gereinigd en ziet eruit alsof ik het net uit de winkel haalde en niet gedragen heb... Ik heb het gedragen met een stola in voile over m'n schouders, eveneens écru, die krijg je er zo bij kan krijgen... Zonder is het ook prachtig, dan zijn je bovenarmen en rug zichtbaar... Vaste prijs : 400 euro Voor inlichtingen en/of vrijblijvend komen passen 0495/164.332 We hadden een groot trouwfeest en iedereen was ontzettend enthousiast over m'n kleed, als je het koopt zal niemand zien dat het al gedragen is en wees maar gerust, je zal er ook fantastisch uitzien! Ik kan je gerust wat foto's doorsturen via mail, ons emailadres is dalailama@telenet.be groetjes, Ruth
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|