Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met dj michiel sounddelight?

6-10-2008 22:32:10
hey

wij trouwen op 6 juni 2009 en zijn nog op zoek naar een dj, we kregen van vrienden dj michiel van sounddelight aangeraden. heeft er iemand ervaring met hem of heeft iemand hem al eens horen draaien?

dank voor jullie reacties

greet
6-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1339

Cedric

Meld misbruik7-10-2008 21:26:18

Beste

Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.
Dus ook discobar.
Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.

Voor meer informatie kan je altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.
www.partylighting.be

Hebt u nog vragen of wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.

Mvg
Partylighting

Saartje
11-9-2009
 Meld misbruik8-10-2008 23:44:04

.

Saartje
11-9-2009
 Meld misbruik8-10-2008 23:50:25

Greet,

Wij hebben michiel van sounddelight aan het werk gezien en gehoord op een huwelijksfeest van een vriendin in het vijverhof in Wevelgem. SUPER DJ, heel de avond de dansvloer vol vanaf de eerste minuut! zelfs al tijdens het eten zat de ambiance er al goed in.

Mooie installatie! Ik heb een kaartje gevraagd: www.sounddelight.be , staan foto's en film.

Een van de beste tussen de velen! Mijn vriendin had ook geen klagen, correcte dj, die afspraken nakomt, ik zal hem zeker boeken voor ons huwelijk.

kusjes
Saar

lies
5-7-2008
 Meld misbruik9-10-2008 17:51:52

voor mijn reactie, zie http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1427...
let vooral ook op de reactie van DJ en vraag je dan af of je daar mee wil samenwerken...

nils
1-1-2009
 Meld misbruik10-10-2008 18:27:48

wij hebben hem gehad, alles super in orde,
voorbereiding geen problemen gehad, heeft perfect naar onze wensen gedraaid, op tijd, Ik zou hem ook zeker aanraden!! Ik sluit me aan bij saartje en delphine...

Ik zie wel dat alle negatieve commentaar telkens van lies komt, blijkbaar was daar wat misgegaan. Laat jullie dus hier niet door misleiden, wie heeft eens geen slechte dag?

Ik vind dat dj michiel alle recht heeft om zich te verdedigen en wat meer duiding mag geven naar de mensen. Blijkbaar was lies zelf ook niet correct, en file kan altijd voorkomen, toch lees ik dat het feest zelf dik in orde was, waarschijnlijk zou dit anders ook niet zolang geduurd hebben.

Er zijn altijd mensen die anderen blijven bekritiseren.

Greet, ga ervoor, het is zeker de moeite!

katrien
16-5-2009
 Meld misbruik15-10-2008 14:49:25

ik heb de commentaar van lies ook gelezen (staat trouwens maar in 1 post), en -zoals ik al een eerder vermeld heb in een andere post- heb ik zowel negatieve als positieve punten gelezen, terwijl ik het vreemd vind dat michiel blijkbaar enkel de negatieve dingen aangreep om in de verdediging te gaan. Ik stel mij daar vragen bij. Lies zegt zelfs niet dat ze hem niet zou aanraden, wie heeft het hier over misleiden of bekritiseren? En hoe weet Nils zo goed dat de uilteg van Michiel klopt? vreemd, Nils.

Als het op een DJ aankomt, zou ik toch geen risico's nemen.

groetjes,
Katrien
16/05/09

shari
18-7-2009
 Meld misbruik23-10-2008 0:13:07

wij hebben hem gehad op ons huwelijk, een heel vriendelijke, joviale gast, die zeker onze wensen respecteerde.

de avond en late uurtjes waren zéér leuk, goed, gevarieerd programma...

Wij hebben geen klagen, enkel maar lof & bof!

Met michiel neem je zeker geen risico, en katrien, hoe weet katrien zo goed dat de uitleg van michiel niet terecht is? vreemd, katrien...

Een goede ervaring voor ons! en kenissen van ons ook trouwens, het is via hen dat ik bij dj michiel terecht gekomen ben.

groetske

shari

ellen
1-1-2009
 Meld misbruik30-10-2008 19:52:11

wij hebben hem op ons huwelijk geboekt en alles was zeker meer dan in orde!

vele spreken nog na over onze keuze dj, dat het goede keuze was. Ook wij kregen hem aangeraden van vrienden. hebben deze dan ook bedankt. hebben ook andere dj's gesproken, maar vonden die minder kwaliteit bieden.

Wij kunnen moellijk geloven dat hij enkel voor jeugdig publiek draait, daar bij ons gemiddelde leeftijd op 40 - 60 jaar lag.

Net zoals wij hem aangeraden kregen van vrienden, raden we hem ook aan bij jullie.

Véél succes verder,

kusje ellen

vanessa
17-7-2009
 Meld misbruik27-2-2009 15:51:43

hey greet
wij trouwen op 17 juli ook in het vijverhof en ja ook met dj michiel
hij is hier bij ons thuis geweest om eens alles te bespreken, en op het eerste zicht lijkt het me een heel vriendelijke man en heeft hij veel uitleg gegeven. ook vrienden van ons hebben dj michiel gehad en waren heel tevreden
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...