Terug naar overzicht
HeyGoei vraag, ik zit met hetzelfde probleem ... Ik zou mijn haar misschien een beetje willen laten opsteken, of eventueel krullen in laten zetten, ik ben er ook nog niet helemaal uit. Foto's mag je ook altijd naar mij doormailen, bedankt! Nathalienathjemaes@hotmail.com
Ik heb haar dat van lengte tussen mijn schouders en bh-bandje zit (weet het niet anders uit te leggen) en had er krullen in laten blazen. opzij was het vastgezet met een speldje aan elke kant.zo was het los en toch ook uit mijn gezicht. Voor mij een goede oplossing.foto's kan ik straks pas sturen.GroetjesHeidi13/09/2008
Hey,Ik heb ook ideetjes nodig. Heidi kan je die foto ook eens doorsturen naar mij? Dank je!milkietje@gmail.comGroetjes, Laura
Hoi,Ik had mijn haar ook los. Alleen de bovenpartij was bij elkaar gestoken voor mijn sluier. Het zat vast met een mooie sierspeld. Toen ik mijn sluier afdeed 's avonds had ik toch nog een mooi accent in mijn haar. Als je wil moet je de foto's maar eens bekijken op onze site:www.thierry-amber.bruiloftsite.nl xxxal 59 dagen getrouwd
Ik had krullen en alleen bovenaan een beetje opgestoken. Krijg daar nu nog altijd complimenten over!
Hier vind je heel veel kapsels (meer dan 400 pagina's, dus je zal er een tijdje mee zoet zijn...http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=726 Groetjes,Inge (1/8/2009)
ik heb mijn haar laten krullen en bovenaan getoupeertdit was nodig omdat ik met een tiara en een taliaanse sluier zatgroetjes Stephaniefoto's op :www.netlog.com/forever_nieke