Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes verliezen ring??

7-10-2008 9:16:47
Hoi iedereen,

Ondertussen heb ik alweer een slapeloze nacht achter de rug over volgend onderwerp.
Mijn zoontje van 4 draagt papa's ring over twee weken vastgebonden op een miniatuur auto... Hij snapt wel dat er pas met de auto mag gespeeld als de ring eraf is...
Mijn dochtertje van 2 heeft de ring aan een mandje hangen en hier komen mijn dromen dus hé...
Heeft ooit iemand meegemaakt dat de ring er plots niet meer aanhangt??? Het zou zonde zijn hé...
De bloemiste zei om er de ring door de babysit pas te laten aanhangen net voor die naar voor moeten worden gebracht?
Langs de andere kant dacht ik eraan om de auto met mandje bij het binnenkomen door de kids op de tafel van de burgemeester te laten plaatsen maar dan heb ik nog steeds schrik voor het stukje van buiten naar de trouwzaal...
Of maak ik me nu echt zorgen om niks???
Een ring van ca 600 euro laat ik liever niet in een rioolputje verdwijnen...

't Zijn mss gewoon de toekomstige mevrouw-zijn zenuwen!!!
Nog 10 dagen!!!

annouschka
11-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 369

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik7-10-2008 12:44:50

Hoi,

Als je er zo onzeker over bent, waarom dan idd de ringen er pas op het laatste laten aanhangen.
Wij hebben de bruidskindjes nog niet gekozen, maar hoe dan ook zullen ze pas de ringen krijgen juist voor we de kerk in lopen om hetzelfde scenario te vermijden.
Je zegt dat er een babysit zal bijzijn, dus zij/hij kan daar toch even op letten ?

Zeker geen slapeloze nachten meer laten over gaan !!

Geniet van jullie dag en jullie kids !

Groetjes
Sofie

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik7-10-2008 13:36:19

Wij hebben een dochtertje van 3 jaar die deze zomer op onze trouw de ringen mocht aanbrengen,veiligheidshalve hebben we de ringen er pas aangehangen op t'laatste moment,je kan ze 100 keer zeggen da ze er voorzichtig mee moeten zijn en er nie mee mogen spelen,ma het zijn kleine kindjes!!ik wou hier geen risico in nemen!

Grtz

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-10-2008 19:37:04

ik wil je nu niet ongerust maken he... maara mijn ring lag dus echt op een paar centimeter van het rioolputje!!!!!!

ik had ze vastgemaakt op een ringenkussentje en de mama van de bruidskindjes had ze vast.
en toen viel mijn ring er dus af, recht naast een rioolputje.

chance dat ze me dat pas achteraf hebben verteld, want toen zou ik er niet echt mee gelachen hebben!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...