Terug naar overzicht
Hoi,Als je er zo onzeker over bent, waarom dan idd de ringen er pas op het laatste laten aanhangen.Wij hebben de bruidskindjes nog niet gekozen, maar hoe dan ook zullen ze pas de ringen krijgen juist voor we de kerk in lopen om hetzelfde scenario te vermijden.Je zegt dat er een babysit zal bijzijn, dus zij/hij kan daar toch even op letten ?Zeker geen slapeloze nachten meer laten over gaan !!Geniet van jullie dag en jullie kids !GroetjesSofie
Wij hebben een dochtertje van 3 jaar die deze zomer op onze trouw de ringen mocht aanbrengen,veiligheidshalve hebben we de ringen er pas aangehangen op t'laatste moment,je kan ze 100 keer zeggen da ze er voorzichtig mee moeten zijn en er nie mee mogen spelen,ma het zijn kleine kindjes!!ik wou hier geen risico in nemen!Grtz
ik wil je nu niet ongerust maken he... maara mijn ring lag dus echt op een paar centimeter van het rioolputje!!!!!!ik had ze vastgemaakt op een ringenkussentje en de mama van de bruidskindjes had ze vast.en toen viel mijn ring er dus af, recht naast een rioolputje.chance dat ze me dat pas achteraf hebben verteld, want toen zou ik er niet echt mee gelachen hebben!