Nu Online
Momenteel zijn er 416 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel misboekjes?

15-6-2005 16:17:27
Hey allemaal,

Binnen 23 dagen is het zover. Ons misboekje is al een tijdje af, maar we zouden het nu stilaan willen laten kopiëren. Maar hoeveel exemplaren heb je zo nodig?
We dachten zo'n 275?? Maar op mijn zus haar huwelijk had ze er maar 120. We hebben beiden wel veel collega's en de kinderen van onze klas (we staan in het onderwijs) komen ook met hun ouders en zo...

Hoeveel boekjes bestellen jullie?
Heeft er iemand ervaring mee??

Liefs, annelies

annelies
8-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 902

Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik15-6-2005 16:30:16

Hoi Annelis,

wij zijn nu 11 dagen getrouwd, ik sta ook in het onderwijs.
Wij hadden 125 boekjes, we hadden er niet genoeg voor iedereen. De ouders van de kinderen moesten samen kijken in een boekje en de kinderen kregen er geen.

An
24-9-2005
 Meld misbruik16-6-2005 9:16:15

Wij hebben er 150 besteld. Hopelijk zijn dat er genoeg. Wij hebben wel niet zoveel collega's en ook geen kinderen van de klas.

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik16-6-2005 9:18:57

Ik denk dat wij er maar een 75-tal gaan bestellen. Maar wij staan natuurlijk niet in het onderwijs, en hebben weinig collega's. Wat een oplossing kan zijn: iemand aan de ingang zetten om de boekjes uit te delen, zodat er per koppel maar 1 boekje wordt genomen. Dan zou je toch zeker moeten toekomen met een 150-tal boekjes.

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik16-6-2005 15:20:16

Hallo,

Wij hadden er 80 en er zijn er niet zoveel overgebleven, eigenlijk, maar ja, bij ons waren er geen kinderen enzo die kwamen kijken...

Groetjes,
Ingrid

Sophie

Meld misbruik16-6-2005 15:31:03

hoi iedereen,

onze drukker zegt dat 100 misboekjes wel voldoende zullen zijn op basis van de mensen die we uitnodigen: 80 voor receptie en 120 voor avondfeest.
ik denk wel dat er heel wat mensen zullen komen die mijn papa kennen maar ik reken hen er niet bij voor de misboekjes. desnoods kijken onze vrienden wel per koppel ofzo.

groetjes,
sophie

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik16-6-2005 16:07:49

Hoi,
wij maken er ook een 75-tal. En normaal gezien denk ik wel dat het voldoende moet zijn. Nu als je al weet dat er heel veel volk komt dan moet je er misschien was meer voorzien!

Groetjes,
Ann
Nog 16 dagen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...