TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
|
7-10-2008 9:51:56
Hallo Patricia,
Ik ben beauty consulente voor GIVANI cosmetics en geef oa workshops make-up bij mensen thuis.Ik verzorg ook feest- en bruidsmake-up. Voor meer info, mail je maar: sandra_givani@live.be
Zelf doen kan natuurlijk, maar misschien heb je die dag een beetje stress ;) en lukt het allemaal niet zo goed als je zou willen. Misschien beter relax zijn en het door iemand anders laten doen?
Groetjes
Sandra
|
|
ulrike
|
7-10-2008 11:56:29
Hoi,
Ik had op een trouwbeurs een folder van mylene gekregen en ze vroegen of ik interesse had voor hun actie, die bestond eruit dat je een mylène-avond thuis organiseert en dan krijg je gratis een proef-make-up, gezichtsbehandeling en je wordt gratis opgemaakt op de dag van je trouw. Ik heb het zo gedaan is super goed meegevallen, bijmij was het peter en hij heeft ook schoonzussen en mijn moeder geschminkt. Het was in orde echt een aanrader!!
|
|
Patricia
14-2-2009
|
7-10-2008 13:10:51
Mylene heb ik ook gedaan, maar dat is eigenlijk tegengevallen...
|
|
Vera
22-8-2009
|
7-10-2008 15:27:39
Ik weet niet of je hiermee iets bent, maar op youtube kan je veel filmpjes bekijken van mensen die zichzelf maquilleren. Vooral met de make-up van MAC wordt dit veel gedaan. Geef bij zoeken eens "tutorial bridal make-up" in en dan krijg je een hele hoop filmpjes. Misschien zit daar iets interessants tussen? Veel succes! Vera
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
7-10-2008 19:40:31
Hoi!
Ik, mijn zus en moeder werden opgemaakt door Brigitta Callens. Ze is supergoed en houdt rekening met jouw wensen. Ik weet niet van waar je bent maar Brigitta heeft haar praktijk in Oudenaarde. Zie www.lamaisonpure.be
Veel succes!
|
|
Patricia
14-2-2009
|
7-10-2008 21:46:28
Ik vind dat Brigitta dat altijd heel mooi doet, maar ik woon in Gent en op de website lees ik dat het dan sowieso 250 euro is (voor 4 mensen ineens). Dus: te prijzig :-(
|
|
Heidi
|
13-10-2008 11:45:28
Hallo,
Ik ben zelf ook van het Gentse en maquilleer al 5 jaar professioneel. Bruids- en feestmaquillage is mijn specialiteit. Steeds welkom op www.heidifonteyn.be voor meer info en foto's.
Vriendelijke groetjes, Heidi
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|