Terug naar overzicht
Kun je een idee geven om welke spulletjes het gaat ?
Ik heb interesse...hangt er natuurlijk van af waarover het gaat ;-)Je mag me mailen: vera.pauly@hb.khlim.be
Wij gaan onze zaal ook zelf inrichten, dus je mag me altijd iets laten weten op patriciavercruyssen@hotmail.com (wat verkoop je, wat vraag je ervoor, eventueel foto?)
Je mag mij ook altijd mailen met wat meer info leen_lootens@yahoo.comalvast bedankt
mij mag je ook laten weten wat je hebt: eva_bauwens@yahoo.comAlvast bedankt!
mij mag je ook laten weten over welke spullen het gaat: sharon_delhaye@hotmail.comthx
Hallo Stefanie, wil je die decoratiespullen ook eens doormailen naar mij?liesbetcool@hotmail.comdank u Liesbet
wil je ook eens foto's doormailen wat je hebt en wat je er voor vraagt?van waar ben je precies?natje_penninck@hotmail.comgroetjes
Hallo StefanieKan je de spulletjes die je kwijt wil doormailen naar mij met de prijs erbij en eventueel een foto? Heel erg bedankt!stefanie.tanghe@scarlet.beStefanie
Hey Stefanie, Naar mij mag je ook mailen wat je allemaal hebt. kimmy_spelmans@hotmail.comGroetjes
Vermits wij alles zelf gaan doen ben ik natuurlijk ook geïnteresseert. Mijn mailadres is: imkegerard@hotmail.commercikes
Hallo,kan je mij aub ook een mailtje sturen met meer info (welke spullen, foto en prijs?)Groetjes,Inge (1/8/2009)
Hey,nog een geïnteresseerde: fienemien725@hotmail.comGroetjes, Delphine
hallo ik ben ook geintereseerd, mij mag je ook mailen franca_picilli@hotmail.comben van limburg, nog veel succes in het buitenlandgroetjes
Hallo,ik ben ook geïnteresseerdcindyvanhove@hotmail.comgroetjesCindy
Graag een mailtje naar evelyne_defoort@hotmail.comDank u
Hallo Stefanie,Als je nog spulletjes hebt mag je altijd een mailtje sturen.groetjestamaraponcelet@telenet.be
Ik weet niet of er nog iets over is na alle reactie, maar als je mag altijd een mailtje sturen naar nvi77@hotmail.com. Thanks!
Ik weet niet of er nog iets over is na alle reactie, maar als je mag altijd een mailtje sturen naar nvi77@hotmail.com. Thanks!Nathalie