Terug naar overzicht
't Is niet direct een opdracht maar wat ik heel fijn vond bij mijn vrijgezellen:tussen de opdrachten door heb ik telkens een valiesje (die houten van bij Ava) gekregen en daar zat een persoonlijke boodschap in van elk van de dames.Na elke opracht (als ik slaagde) kreeg ik ook telkens een briefje met daarop "een goede echtgenote moet..."Bijvoorbeeld na een opdracht met kindjes had ik een briefje waarop stond "een goede echtgenote moet enthousiast met kinderen kunnen omgaan".Ik heb ook een doos gekregen om alles van de vrijgezellen in te bewaren.En nu ik eraan denk: ik moest op een terrasje 15 tips voor een goed huwelijk verzamelen. Daar zaten ook enkele hilarische tussen!Succes nog!Katleen
Hallo,Leuke opdrachten:- Maak een t shirt met allemaal mannennamen op, vrijgezel moet dan mannen zoeken met die namen (maar wel grappige tussen steken zoals Gerard, Louis, Jos,...hilarisch!)- Iets gelijkaardigs: een lijst van kenmerken waar ze foto's van moet nemen (bijvoorbeeld: vrouw met bril met rood montuur, man met bierbuik, enz...)- maak een mini bruidsboeket (of laat het maken voor klein bedrag) en laat haar koppeltjes zoeken - in ruil voor 1 € foto nemen van koppel met bruidsboeket erbijVeel plezier!groetjes
Ik moest een t-shirt aan met achteraan alle namen van de mannen (van de meiden die mee waren) op. Ik moest, zoals Sandra ook al zei, mannen met deze naam zoeken en bij hun naam hun handtekening laten zetten.Ik heb ook een boek gekregen waarin mensen tips konden schrijven zoals: tips voor een goed huwelijk, een goede huwelijksnacht, een goed seksleven, recepten met kip (mijn man is nogal begaan met onze kippen, hihi), tips om mijn man uit z'n luie zetel te krijgen, enz... Hier is tijdens de vrijgezellendag niet zo veel in geschreven, maar die is tijdens het trouwfeest wel goed rondgegaan!dan had ik opdrachten te vervullen:- 5 etiketjes uit boxershorts van mannen verzamelen (werden aan m'n t-shirt geniet)- 25 mannen verzamelen voor een groepsfoto- telefoonnummers verzamelen van: een man met bierbuik, een man van 2 meter, een italiaan, een adonis en een kale man- op café een gratis rondje versieren voor de hele hoop door bijv af te wassen of wc-dame te zijn.-enz...en bovendien zijn we op kook-workshop geweest. héél leuk!bij mijn man hebben de opdrachten rond de 7 hoofdzonden gedaan, ook heel leuk! maar misschien meer iets voor mannen dan voor vrouwen :o)Alvast veel plezier!Tina