Terug naar overzicht
ons feest ging door in fort lapin te Brugge. Een erg oud herenhuis die ze volledig gerenoveerd hebben met behoud van oude accenten en nieuwe. Erg mooi! Je huurt het gebouw en doe je eigen ding, zo kun je er echt iets persoonlijks van maken!www.fortlapin.be Vele succes met jullie zoektocht verder!
Wij trouwen volgend jaar in het Fabriekspand te Roeselare. Dat is een volledig gerenoveerde fabriek waar de authenticiteit zeer goed is behouden. Ik vrees er wel een beetje voor dat september reeds volboekt zal zijn.Veel succes nog!
fabriekspand is al volgeboekt voor volledig 2009!!!! wij wilden die zaal ook, en die was een maand geleden al volgeboekt op 2 vrijdagen na...
de kasteelhoeve is outrijve is een aanrader!
wij trouwden in het godshuis in sint-laureins. wat ook heel mooi is, is groenhoven estate in londerzeel (waar de reeks moeders & dochters opgenomen is). het feest is dan in een tent in de tuin.
Dag Alexandra,Wij trouwen (mei2009) op 't Hof Van De Putte in Zegelsem bij Brakel. Het is een zeer oude hoeve met mooie binnenkoer voor de receptie. De zaal is zeeeeeeeer mooi en romantisch, wij hebben de zaal bezocht een paar uur voor dat er een feest was, en wij waren zo verrast, ja dat was het wat we van een feest verwachten.Wij hebben er dan ook niet lang over moeten denken om deze lokatie te boeken. Ga zeker eens informeren of er nog plaats is voor september. De sites waar je informatie kan vinden zijn www.hofvandeputte@pandora.be of bij www.vanbelgie.be // hier moet je dan kijken bij O-VL. en dan Hof Van De Putte. er staan ook panoramische foto's op. maar in t'echt is het nog mooier.Groeten en succes.
hoi,de pottenmaekershoeve in brugge en de rode poort in meetkerke<; de manorhoeve in sint eloois winkel. ik ben ook nog steeds op zoek:)groetjes valerie
Feestzalen 't Brouwershof te Affligem. Evenals Hof Van De Putte een originele en authentieke hoeve met mooie binnenkoer.Ook heel interessante prijzen voor dranken, wijnen ...Groeten en succes
mss een raar vraagje maar heb jij snel antwoord gekregen nadat je een afspraak hebt gemaakt in monasterium poortacker?Ik wacht al 2weken op antwoord ivm prijzen. Wil zelf nog niet sturen want wil niet ongeduldig lijken of dat ik echt die zaal wil en daarvan profiteren.