Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bijna 18 oktober, enkele tips zijn welkom!

7-10-2008 20:08:48
Hey bruidjes,
tbegint te naderen en kweet dat er van onderstaande vragen reeds meerdere malen iets verschenen is maar kan het niet direkt terugvinden dus vandaar toch nog eens onderstaande vragen, khoop dat iemand mij kan helpen:
volgorde binnen en buiten: wet en kerk,
volgorde aan zaal voor het verwelkomen? enkel koppel en ouders?
welk tekstje hebben jullie voor de waarschuwing en uitnodiging voor de schieting? + hoelang op voorhand doen jullie dit in de bus?
al allemaal erg bedankt voor de hulp, als er nog vragen zijn war ik misschien mee kan helpen stel ze gerust.

bedankt
sandra (bruidje 18/10/08 nu zaterdag vrijgezellen?!!!!)

sandra
18-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 962

Els

Meld misbruik7-10-2008 23:31:21

Hey!

Ook wij zijn volop aan het aftellen, maar dan naar 25 oktober, een weekje na jullie...

Jammer genoeg kan ik je niet helpen, maar ik volg de reacties op! Je kan er altijd iets van bijleren he... ;-)

Geniet van jullie dag! Wij zullen alleszinds al voor een stralende zon duimen!!!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik8-10-2008 8:25:17

Hoi Sandra,

Onze huwelijksdag is pas volgend jaar maar denk dat ik je voor de volgorde binnen en buiten mss kan helpen.
Eerst bruidegom met moeder, uw moeder met zijn vader,getuigen (eerst van bruid, dan van bruidegom), zus(sen) en/of broer(s) met partner, jij met je vader.
Tenzij jullie natuurlijk samen willen binnenkomen.
Binnenkomen zaal staan meestal enkel het koppel en de ouders. Volgorde : bruid (je moet stralen he ;-)), bruidegom, ouders bruid, ouders bruidegom.
De rest van de familie is er om de gasten te entertainen ;-)
Wat betreft de schieting, geen flauw idee, maar zou het zelf ook wel graag weten.

Geniet eerst van je vrijgezellen en dan volop van je trouwdag !
Groetjes
Sofie

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik8-10-2008 10:32:34

Mijn trouw is al 3 weken gepasseerd (prachtige dag trouwens). Ik liet iedereen als volgt binnen/buiten gaan.
Broers/zussen - dan getuigen met partner - dan mijn moeder met zijn vader - bruidegom met moeder - bruid met vader.
Eens je getrouwd bent kom je buiten met je man - dan je ouders gewoon als koppel.
Op de feest heb ik iedereen laten binnen gaan voor ons zodat wij alleen in de zaal binnen konden gaan.

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik8-10-2008 10:32:55

Mijn trouw is al 3 weken gepasseerd (prachtige dag trouwens). Ik liet iedereen als volgt binnen/buiten gaan.
Broers/zussen - dan getuigen met partner - dan mijn moeder met zijn vader - bruidegom met moeder - bruid met vader.
Eens je getrouwd bent kom je buiten met je man - dan je ouders gewoon als koppel.
Op de feest heb ik iedereen laten binnen gaan voor ons zodat wij alleen in de zaal binnen konden gaan.

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik8-10-2008 10:33:16

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik8-10-2008 10:33:37

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik8-10-2008 10:33:57

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik8-10-2008 10:37:17

Je gaat als volgt binnen/buiten:
broers/zussen
getuigen + partner
mama bruid + papa bruidegom
bruidegom + mama
bruid + papa

eens je getrouwd bent als volgt
broers/zussen
getuigen + partner
ouders bruidegom
ouders bruid
bruidspaar

Zo heb ik het toch op mijn trouw gedaan. Op de feest heb ik iedereen voor laten gaan zodat wij als koppel alleen binnengingen en al de aandacht kregen.
Ik liet wel ieder koppel apart binnen gaan zodat iedereen zijn portie aandacht had. Wel enkel je gevolg van de dag, de rest ging in groep aan tafel.
Voor de verwelkoming waren het koppel en ouders

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik8-10-2008 10:37:38

broers/zussen
getuigen + partner
bruidegom + mama
bruid + papa

broers/zussen
getuigen + partner
ouders bruidegom
ouders bruid
bruidspaar

Zo heb ik het toch op mijn trouw gedaan. Op de feest heb ik iedereen voor laten gaan zodat wij als koppel alleen binnengingen en al de aandacht kregen.
Ik liet wel ieder koppel apart binnen gaan zodat iedereen zijn portie aandacht had. Wel enkel je gevolg van de dag, de rest ging in groep aan tafel.

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik8-10-2008 10:37:58

broers/zussen
getuigen + partner
bruidegom + mama
bruid + papa

broers/zussen
getuigen + partner
ouders bruidegom
ouders bruid
bruidspaar

natacha
18-10-2008
 Meld misbruik8-10-2008 13:04:54

hehe van mij ook nog 10 dagen op de teller succes he

natacha
18-10-2008
 Meld misbruik8-10-2008 13:05:15

hehe van mij ook nog 10 dagen op de teller succes he

natacha
18-10-2008
 Meld misbruik8-10-2008 13:05:36

hehe van mij ook nog 10 dagen op de teller succes he groetjzs natacha

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik8-10-2008 20:01:26

hey meiden,

bedankt voor de reacties, allé 25 oktober zal er ook rap zijn en natasha 18 oktober wordt de onze hé,
de max, maar kbesef het eigenlijk niet, druk bezig met alle regelingen maar echt beseffen doe ik niet misschien maar best.
1 probleem, sinds laatste pas kleed 3 kg bijgekomen en mocht niet meer verzwaren dus heel erg bang voor want kleed was juist gepast.
mijn probleem, ik verzwaar van stress dus blijkbaar ben ik toch zenuwachtig.

groetjes
xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...