Terug naar overzicht
Hey!Ook wij zijn volop aan het aftellen, maar dan naar 25 oktober, een weekje na jullie...Jammer genoeg kan ik je niet helpen, maar ik volg de reacties op! Je kan er altijd iets van bijleren he... ;-)Geniet van jullie dag! Wij zullen alleszinds al voor een stralende zon duimen!!!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hoi Sandra,Onze huwelijksdag is pas volgend jaar maar denk dat ik je voor de volgorde binnen en buiten mss kan helpen.Eerst bruidegom met moeder, uw moeder met zijn vader,getuigen (eerst van bruid, dan van bruidegom), zus(sen) en/of broer(s) met partner, jij met je vader.Tenzij jullie natuurlijk samen willen binnenkomen.Binnenkomen zaal staan meestal enkel het koppel en de ouders. Volgorde : bruid (je moet stralen he ;-)), bruidegom, ouders bruid, ouders bruidegom.De rest van de familie is er om de gasten te entertainen ;-)Wat betreft de schieting, geen flauw idee, maar zou het zelf ook wel graag weten.Geniet eerst van je vrijgezellen en dan volop van je trouwdag !GroetjesSofie
Mijn trouw is al 3 weken gepasseerd (prachtige dag trouwens). Ik liet iedereen als volgt binnen/buiten gaan.Broers/zussen - dan getuigen met partner - dan mijn moeder met zijn vader - bruidegom met moeder - bruid met vader.Eens je getrouwd bent kom je buiten met je man - dan je ouders gewoon als koppel. Op de feest heb ik iedereen laten binnen gaan voor ons zodat wij alleen in de zaal binnen konden gaan.
Je gaat als volgt binnen/buiten:broers/zussengetuigen + partnermama bruid + papa bruidegombruidegom + mamabruid + papaeens je getrouwd bent als volgtbroers/zussengetuigen + partnerouders bruidegomouders bruidbruidspaarZo heb ik het toch op mijn trouw gedaan. Op de feest heb ik iedereen voor laten gaan zodat wij als koppel alleen binnengingen en al de aandacht kregen. Ik liet wel ieder koppel apart binnen gaan zodat iedereen zijn portie aandacht had. Wel enkel je gevolg van de dag, de rest ging in groep aan tafel.Voor de verwelkoming waren het koppel en ouders
hehe van mij ook nog 10 dagen op de teller succes he
hehe van mij ook nog 10 dagen op de teller succes he groetjzs natacha
hey meiden, bedankt voor de reacties, allé 25 oktober zal er ook rap zijn en natasha 18 oktober wordt de onze hé, de max, maar kbesef het eigenlijk niet, druk bezig met alle regelingen maar echt beseffen doe ik niet misschien maar best.1 probleem, sinds laatste pas kleed 3 kg bijgekomen en mocht niet meer verzwaren dus heel erg bang voor want kleed was juist gepast.mijn probleem, ik verzwaar van stress dus blijkbaar ben ik toch zenuwachtig.groetjesxxxx