Terug naar overzicht
Hoi Luc,Zelf hebben wij ons trouwfeest niet in de Notelaar gedaan, maar mijn ouders hebben daar hun feest voor 25 jaar getrouwd gegeven. Als je geen te groot feest hebt, is de brochetterie wel een aanrader. Het is best wel gezellig om met zijn allen aan de barbecue wat te kletsen. De Notelaar is een toffe locatie voor een niet al te groot trouwfeest. Veel plezier nog,Kimbijna twee maanden getrouwd
Hey Luc,Hebben jullie aan de feestzaal zelf al informatie gevraagd? Want zij doen ook gewone feesten met buffetten enzo. Ik heb hier al verschillende trouwfeesten meegedaan en het eten was altijd schitterend. Ook heel mooie locatie trouwens. Volgens mij zit je hier altijd goed.Groetjes Inge 25/04/2009
ik heb al zowel brochette-feestjes als gewone feesten meegemaakt.Het eten vind ik oke, lekker, maar niet buitengewoon goed.Maar prijs/ kwaliteit wel oke.bij een groot feest zijn er wel tafels die in een doorgang zitten (tussen toog en waar ze dan buffet zetten)ik vond dat persoonlijk niet zo gezellig