Terug naar overzicht
Ik ben daar vandaag toevallig definitief mijn kleed gaan halen want ik trouw op 11 oktober. Ik was me op de terugweg toevallig aan het bedenken dat ze me daar toch elke keer ongelooflijk goed en vriendelijk en goed ontvangen hebben. Ik zou het iedereen kunnen aanraden om daar langs te gaan! Zo'n lieve verkoopsters!
Hey Anook ik ben er geweest en ben er heel tevreden over. Ze nemen echt de tijd en zelfs met de 2de pas om af te spelden hebben ze er toch ruim 40 min over gedaan. Enkel de kosten voor de retouches hebben ze niet vermeld en was dan ook een verrassing bij de betaling. Groetjes
hey sofie bedankt voor je antw..Mag ik je nog een vraagje stellen??Wanneer heb je je kleed dan gekozen was dit veel op voorhand?? ik trouw namelijk maar begin september volgend jaar.Ps Een super mooie trouwdag toegewenst
Ik ben 06/09 getrouwd en had bij Moderna mijn kleed gekocht. Ik was super tevreden van de service en de tijd die ze voor je nemen.Een paar minpuntjes vond ik:- Ze willen liever cash betaling- Mijn kleed was een centimeter te lang. Ik vond het in de winkel al en die dame zei toen: "neen, het komt net tot op de grond en da's goed.". Maar ik heb de hele dag mijn trouw mijn kleed omhoog moeten trekken omdat ik er anders over zou vallen. Toch te lang dus. Jij bent degene die het kleed aanheeft dus jij voelt het beste de lengte aan.- Ik heb een sleep laten inkorten en ze wouden mij daar extra voor doen betalen. Terwijl ze in het begin hadden gezegd 50 euro voor alle retouches. Dat stond zo ook op de bestelbon. Het excuus van: "we komen daar niet meer mee toe" vond ik niet passen. Ze hebben gelijk dat ze veel verstelwerk gedaan hebben voor 50 euro, maar dan moeten ze voor de volgende klanten maar op een andere manier werken en niet voor de bruidjes aan wie ze die prijs wél bevestigd hebben.Uiteindelijk is de verkoopster die ik gewoonlijk had erbij gekomen en heb ik niet moeten bijbetalen. Check dus eens want vermoedelijk is de prijs van de retouches sinds kort verhoogd.Verder niks dan lof over de vriendelijkheid en de service!PS: ze tonen ook geen kleedjes die boven je budget zitten.Groetjes en geniet van 't passen!Katleen
Nog vergeten: ik heb op 25/10/07 besteld en ben 06/09/08 getrouwd.Katleen
Hey,ik ben er twee maanden geleden mijn kleed gaan bestellen. Ze zijn inderdaad zeer vriendelijk en nemen veel tijd voor jou. Wij trouwen pas in juni en was er ook al in augustus bij om te gaan kiezen.
bedankt alvast voor jullie reacties...kijk er nu nog meer naar uit als ik al die positieve reacties lees en bedankt voor de tipsgroetjes
hey An!Ik heb vorig jaar in oktober mijn kleed bij Moderna gekocht!Niets dan positiefs!Heel vriendelijke bediening en eerlijke mening!Ze nemen hun tijd en ze laten je doen. Ze dringen geen mening op.Zeker een aanrader!
Hey An ook ik ben bij de Moderna geweest en ook bij mij hebben ze niets over de kosten van de retouches gezegd. Nietemin zijn we er vriendelijk onthaald en bediend geweest.