Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bellewaarde

15-6-2005 21:57:08
hallo,

heel graag heb ik mijn foto's gaan nemen in bellewaarde. Onze fotograaf raad het af omdat we trouwenn in de zomer. Zijn er mensen die hun foto's toch in een pretpark zijn gaan nemen en was het leuk en mooie resultaten?

nog 65 dagen groetjes annelies

annelies
19-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 513

An
24-9-2005
 Meld misbruik16-6-2005 9:09:56

Onze droom is ook een pretpark. Bobbejaanland is bij ons het dichste bij, maar toch ook al een halfuurtje rijden zodat we niet voldoende tijd hebben. We dachten dan aan een speeltuin, maar nu blijkt dat wij zelfs geen deftige speeltuin in onze buurt hebben. We zoeken nog verder.
Heb nog geen foto's gezien van in een pretpark, maar het leuk mij gewoon ook een leuk en origineel idee. En volgens mij ook een leuke verademing voor de bruidskindjes op zo'n lange dag.

Groetjes,

An en Tom

P.S.: Als jullie een mooie speeltuin zien in de regio Malle-Zoersel-Zandhoven, laat maar weten.

Phyllis

Meld misbruik16-6-2005 9:09:57

Hoi Annelies,
zeg, ik zou me niks aantrekken van wat die fotograaf zegt. Als jij echt je foto's in dat pretpark wil laten maken dan moet hij daarmee maar akkoord gaan. Het zal misschien niet eenvoudig zijn vanwege de drukte maar mensen zullen met plezier uit de weg gaan als ze zien dat er een trouwreportage aan de gang is. Hoop en al moet je natuurlijk wel inkom betalen. Dat zou wel zonde zijn. Anders moet je eens contact opnemen met Bellewaerde en vragen of dit voor hun geen probleem is.
Uiteindelijk is het de klant die koning blijft hé... en dan zeker op jullie trouwdag!

Groetjes,
Phyllis

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik16-6-2005 9:16:15

Moesten wij een pretpark in de buurt hebben, zou dit ook zeker tot de mogelijkheden voor de foto's behoren. Mijn vriend en ik zijn namelijk ook echte pretparkfans.

Lijken me hele toffe, ontspannen foto's. Het enige probleem in de zomer is natuurlijk de drukte, zeker als je op een zaterdag trouwt. Maar inderdaad, zoals Phyllis zegt, de mensen zullen je met plezier wat ruimte gunnen.

Ik zou zeggen: gewoon doen!

Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik16-6-2005 16:01:16

hey annelies

Ik wou mijn foto's ook in een pretpark gaan trekken maar mijn vriend zag dat niet zitten.Een vriendin van mij is vorig jaar getrouwd en heeft haar foto's op de sinkse foor gaan maken dat was heel tof en orgineel zei ze.wij zelf gaan naar het park in Lier .

Groetjes Tanja (nog 37 dagen)

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik16-6-2005 20:54:50

Hey, Wij gaan onze foto's nemen in de zoo van Antwerpen. Groetjes en veel plezier.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...