Terug naar overzicht
Heb er al een paar X gedraaid, in de kleinere zaal weliswaar. Er verzorgd eten, alles top, alleen de geluidsinstallatie welke je verplicht moet nemen vind ik persoonlijk niet om over naar huis te schrijven.- Verlichting is minimaal of je moet aardig wat extra neertellen- geluid is erg krap begrensddj Lebart
mag je geen eigen dj nemen groetjes lebart
wij zijn op 13 sepetember naar een trouwfeest geweest daar en om eerljk te zijn as het heel goed.het eten was leker de service was goed.Ik vindt het er wel okéKay
Saskia,Je mag een eigen dj nemen.Je moet de installatie nemen van de zaal, dit zijn vaste installaties gefaciliteerd door BlueMoon.cheers, dj LeBart
Hoi,Wij hebben er ons trouwfeest gegeven! Echt heel goed inorde!!! Wij hadden de grote zaal en hadden onze eigen DJ mee. Dit was geen probleem en het geluid,belichting,... alles was goed!Veel succes!
Hoi,Toen wij een zaal zochten zijn we ook gaan kijken in het hof van nazareth in Lier. We waren er allebei heel enthousiast over maar als we de prijzen gingen vergelijken met andere zalen kwamen ze toch duur uit.We hebben ons feest uiteindelijk in de E10 hoeve in brecht gegeven en die waren volgens ons prijs/kwaliteit beter dan het hof van nazareth.groetjesMiranda 6 sept 08
Hallo,Wij zijn er al 2 keer naar een feest geweest, telkens in de grote zaal.Het eerste feest was voorgerecht, soep en dan hoofdgerechten in buffetvorm en dessertenbuffet. Dit was echt super qua eten.Onlangs nog eens daar naar een feest geweest, ditmaal telkens 1 gerecht geserveerd aan tafel, het hoofgerecht vond ik niet zo super en het dessertenbord kon ook beter.Dus, hangt er een beetje vanaf welke gerechten je kiest en in welke vorm daar. Misschien toch eens vragen om te proeven op voorhand.Er vinden verschillende feesten plaats op dezelfde dag, maar je hebt wel totaal geen last van de andere feestvierders.
Hallo, ik ben er onlangs naar een trouwfeest geweest en vond het wel in orde. Ik moet hier wel eerlijk bijzeggen (aangezien ik ook voor ons huwelijk bij hen een offerte had gevraagd) dat ik voor het geld dat zij pp aanrekenen toch wel iets meer zou verwachten. Ik heb tijdens andere trouwfeesten ook al lekkerder gegeten waar het zeker een heel pak goedkoper was. het eten was er wel speciaal, maar denk eraan dat niet iedereen 'speciaal' lekker vindt. Het is een mooie locatie en het zal allemaal heel goed geregeld zijn, maar ik ben er zeker van dat je prijs/kwaliteit beter kan vinden. Succes!