Terug naar overzicht
Hey,Ik ga de week erachter passen! Ik hoop net hetzelfde als jij...Veel plezier!Groetjes,Laura xxxhttp://laura-bert.bruiloftsite.nl 18 juli 2009
Hey KristelIk ben gisteren kleedjes gaan passen en het is reuzeleuk. Je hoeft hier echt niet zenuwachtig voor te zijn. Je voelt je echt een prinses in al die mooie kleedjes. Ik heb dus mijn kleedje gevonden. Hopelijk vind jij ook je keus!Groetjes Caroline30/05/2009
Ik ben 3 weken geleden mijn kleedje gaan kopen en dat is heel vlot verlopen. Je voelt dat echt zelf goed aan wat bij je past. De tip die ik je geef is wel een strepless BH aan te doen want dat is zeer handig! Het enige wat mij soms verschrikkelijk irriteerde zijn de verkoopsters. Ze proberen u soms zoveel op te dringen en u te bepraten en er vooral veel druk achter te zetten. Want je moet snel beslissen want achters kan het niet meer op tijd worden gemaakt enz...Bij de laatste winkel vroeg de verkoopster mij of ze nog iets kon doen, ik zei: ja, graag laat me aub eens een half uurtje hier in de zetel gaan zitten en eens rustig praten en nadenken en dat heeft ze nog gedaan en zelfs nog koffie gebracht! Laat je zeker niets opdringen en zeker niet van accesoires want daar heb je nog tijd genoeg voor voor die te gaan kopen. Heel veel succes!
Hey Kristel,Ik ben vandaag voor de eerste keer gaan passen...écht zalig. Prinsessengevoel tot en met. Heb nen top 3 momenteel, maar kga vrijdag toch ook nog eens in Turnhout kijken zodat ik zeker de goeie keuze maak. Maar 't is echt zaaaaaaaaaaaaaalig!xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
hey,Ik heb ook een afspraak bij Le Chapeau voor volgende week zaterdag (18 oktober). Ik ben al eens kleedjes gaan passen bij Lilian Claes, en tis echt wel zaalig om zo'n trouwkleed te passen. Ik heb 2 favorieten een , maar bij Le Chapeau gaan ze ongewetwijfeld meer keuze hebben, kan echt niet meer wachten... Ik hoop ook volgende week mijn dromkleedje te vinden:-)Bij mij nog 232 dagen!GroetjesJoke
Zoals de anderen zeiden moet je absoluut niet zenuwachtig zijn. Het is echt plezant om te doen! Ik zou er zelfs graag een hobby van maken! En je merkt echt wel wat goed zit en wat niet. Pin je alleen niet te hard vast aan je eigen idee van een droomjurk; misschien sta je niet zo goed met dit soort kleed. Dan kan je best naar de goede raad van de verkoopster luisteren; zij heeft hier natuurlijk veel meer ervaring mee.Best neem je inderdaad een strapless bh mee.Geniet ervan!