Terug naar overzicht
hoi,Wij hebbe uitnodiginge uit zo één van die boeken bij de drukker gekozen en wij zijn voor 110 uitnodigingen een goei 350€ kwijt voor de kaarte + omslage. Prijs van verzenden weet ik niet want wij gaan overal onze uitnodiginge persoonlijk afgeve. Maar de prijs hangt natuurlijk steeds af of je nu net die duur of goedkopere de mooiste gaat vinden. (wij hebbe er 1tje van de iets duurdere gekoze)
Hallo,Prijzen voor drukwerk hangen af van de drukker. Je hebt een standaardprijs voor de kaarten en vervolgens hebben drukkers elk hun eigen manier van berekenen (bv. de tijd die ze er aan spenderen om de uitnodiging te maken, het drukken, eventuele proefdrukken,...)Tarifering hangt af van de grootte van je omslag. De afmetingen voor genormaliseerde omslagen (= 54 ct) vind je op de website van de post. Indien je buiten dat formaat gaat, kleef je voor 1,08 eur aan zegels (niet genormaliseerd).Met flessenpost zou ik toch voorzichtig zijn - daar heb je namelijk nog minder zekerheid dat ze effectief toekomen omwille van het formaat.Vermoedelijk gaat dat ook wel wat meer kosten aan postzegels.In alle geval, succes !Cindy
de flessenpost valt wel mee denk ik om te versturen. Ik heb een platte plastic fles gevonden die in een enveloppe past. Je hebt natuurlijk zware glazen flessen ook maar het zicht is bijna hetzelfde.