Terug naar overzicht
Hoi Nathalie,het mijne is uit één geheel en kost +- 1200,00 euro. Mijn tweede keuze was een rok + top en dit kwam op 1.900,00 euro. Vond ik wel een groot verschil. Voor die prijs heb ik nu: juwelen + stola + schoenen.Er zullen er wsl nog wel goedkopere en nog wel duurdere zijn, maar kheb er eigenlijk in eerste instantie niet zo opgelet.Veel succesIlse
de mijne was 1250 euro en was in 1 geheel in kleur orange redLiefsmevrouw KWendy en Patrick K. 13/09/08
Hey,een collega van mij trouwt volgende zomer en is gaan kijken bij linea,de prijzen zijn gevoelig gestegen,voor de nieuwe collectie zat je al snel aan 1600 euro voor het kleedje alleen.De verkoopster zei dit ook eerlijk tegen haar.
Ik heb 1300 betaald voor kleedje (uit 1 stuk) met stola. Dit is wel van de collectie van 2008. Een vriendin van mij die rond dezelfde periode is gaan zien had een top met rok gezien voor 2200. Dus de prijzen verschillen nogal. Kleed is meestal wel goedkoper dan combinatie van top & rok.
HeyEn zit er dan prijsverschil op als je vergelijkt met de verschillende winkels?Groetjes Nathalie
Hey Nathalie,Ik ben gisteren ook gaan passen en inderdaad de prijzen zijn er niet op verbeterd. De prijs ligt al snel rond de 1600 à 1800 euro voor een kleedje van LR. En combinatie top- rok komt inderdaad meestal goedkoper uit :)groetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Nu heb je ook kleedjes van 2008 aan 50%!!Ik heb mijn slechts 650 betaald!Google maar eens Linea Raffaelli..
Hoi,Mijn kleedje bestond uit 1 geheel en heb dit nieuw gekocht voor 840€ in Cermo te Turnhout.melissa