Terug naar overzicht
Hey AnWij werken zonder ceremoniemeester, maar er zijn er wel in de buurt hoor. Een vriendin van me werkte met iemand uit Zottegem... naam ontsnapt me. Mss effe googlen?Ik ben zelf ook afkomstig uit Herzele. We trouwen op 01/08/2009 in Sint-Lievens-Esse. Jullie?GroetjesLien
Nog net iets sneller dan ons:-) Wij trouwen dus in Herzele maar ons feest is in het Klokhof in Kortrijk.Mocht je de naam toch nog te binnen schieten, laat gerust iets weten! (somers.a@telenet.be) Want heb al veel gegoogled en geyellowpaged maar toch hiertoe niet zoveel succes;-)Groetjes, An
Hallo An,Wij hadden viane als ceremoniemeester.Een toffe madam hoor streng maar kan ook wel lachen ze heeft onze dag fantastich gepland.Wij waren alvast zeer tevreden , anders moet je maar eens kijken ze woont in Zegelsem te Brakel Ingrid Viane .Veel succes en nog veel plezier want eigenlijk is dit een leuke tijd groetjes Cindy al 5 weken getrouwd
Ik meen mij iets te herinneren :-)Van Den bossche uit Zottegem, zouden ook bruidswagens hebben ofzo...
Thanks ladies!