TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
30-4-2009
|
9-10-2008 8:38:26
Hallo,
Wij houden ons trouwfeest ook in de Vrije Valk op 09/05/09. Het was de eerste zaal die we zijn gaan bekijken en we waren meteen verkocht. Het is een supermooie locatie, de eigenaars zijn enorm vriendelijk en inderdaad de prijzen zijn enorm goed. Ik kijk heel erg uit naar ons feest want op zo'n locatie kan het niet anders dan super worden !
Groetjes Katrien
|
|
Katrien
30-4-2009
|
9-10-2008 8:38:46
Hallo,
Wij houden ons trouwfeest ook in de Vrije Valk op 09/05/09. Het was de eerste zaal die we zijn gaan bekijken en we waren meteen verkocht. Het is een supermooie locatie, de eigenaars zijn enorm vriendelijk en inderdaad de prijzen zijn enorm goed. Ik kijk heel erg uit naar ons feest want op zo'n locatie kan het niet anders dan super worden !
Groetjes Katrien
|
|
Heidi
4-7-2009
|
9-10-2008 9:15:18
Hoi meid, vindt het fijn voor je. Ben blij dat ik kon helpen. Véél geluk en hopelijk valt het weer goed mee! Groetjes.
|
|
Heidi
4-7-2009
|
9-10-2008 9:15:54
Hoi meid, vindt het fijn voor je. Ben blij dat ik kon helpen. Véél geluk en hopelijk valt het weer goed mee! Groetjes.
|
|
Kim
|
9-10-2008 10:09:54
Hallo,
Wij hebben ook voor de Vrije Valk gekozen,en zullen er feesten op 11/09/09. Ook voor ons was dit de eerste zaal die we bezochten, en waren meteen verkocht! We hebben dan ook niet verder gezocht. Alles is er gewoon af, en die niveauverschillen vind ik gewoon prachtig. Hier ben je voor, of je bent er niet voor, denk ik! Maar ik vind de zaal echt bijzonder! Alleen maar goeds dus, ik droom al helemaal weg...
Groetjes, Ankatrien
|
|
Kim
|
9-10-2008 10:10:15
Hallo,
Wij hebben ook voor de Vrije Valk gekozen,en zullen er feesten op 11/09/09. Ook voor ons was dit de eerste zaal die we bezochten, en waren meteen verkocht! We hebben dan ook niet verder gezocht. Alles is er gewoon af, en die niveauverschillen vind ik gewoon prachtig. Hier ben je voor, of je bent er niet voor, denk ik! Maar ik vind de zaal echt bijzonder! Alleen maar goeds dus, ik droom al helemaal weg...
Groetjes, Ankatrien
|
|
Tamara
|
9-10-2008 12:24:53
Met dit te lezen, denk ik weer terug aan ons gewéldig feest van toen. Krijg er zelfs weer kiekevel van ...
|
|
cindy
|
2-4-2012 16:05:18
hallo ,@ tamara,kim en heidi jullie zijn al een tijdje geleden gehuwd. onze dochter huwt op 20 oktober in feestzaal de vrije valk hoe is jullie feest geweest en hoe reageerde mensen op de niveauverschillen groetjes cindy
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|