Nu Online
Momenteel zijn er 754 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11 oktober- survivalkit voor dag zelf

9-10-2008 11:12:30
Hallo allemaal,

zijn hier nog bruiden die op 11/10 trouwen ?
Het weer zit alvast reuze mee !
Heeft er iemand toevallig nog de link naar de pagina met alle dingetjes die je de dag van je trouw zeker niet mag vergeten, pleisters en krijtje en dat soort dingen.

Alvast bedankt,
An
(11/10/08)

An
11-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 780

Ibele
3-7-2009
 Meld misbruik9-10-2008 11:46:47

Een reservepanty, make-up, deodorant, parfum, naaigerei, aspirines, kam, ringen, bloemen, geld voor fooien of collectebus...

Nele
11-10-2008
 Meld misbruik9-10-2008 13:06:03

Hey,
Wij trouwen ook a.s. zaterdag!
Ze voorspellen fantastisch weer :-)
Ben nu bezig met mijn lijstje:
Misschien nog aanvulling op lijst hier beneden: handdoek/washandje, blarenpleisters, reserveschoenen, lader voor gsm, zakdoekjes, ...

Veel plezier!
Nele
11/10/08

Marie
11-10-2008
 Meld misbruik9-10-2008 14:39:20

Hallo,

Ook wij trouwen nu zaterdag!!! Ik dacht nog aan tampons of maandverband... Je weet maar nooit!! :-)

Zijn jullie ook al nerveus?

Groetjes
Marie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...