Terug naar overzicht
hallo,wij gaan ook naar de beurs. we gaan morgenavond eens zien.ben ook wel benieuwd.grts
Hallo,Wij gaan morgenavond ook eens een kijkje nemen. We zijn vorig jaar ook geweest (voor de trouw van mijn broer) en ik vond het wel interessant als je nog niets heb gereserveerd. Momenteel hebben wij al redelijk wat vaststaan waardoor het voor ons niet meer zo interessant zal zijn denk ik. Maar ja, gewoon de sfeer opsnuiven is ook al tof hé.Mieke
Hey,ook wij gaan es gaan kijken, maar tzal wel maar zondag zijn denk ik. Verlang ook al :-) Ik zal wel weer een hele tijd lopen glimlachen!grtjs
wij gaan ook zondag! we moeten wel nog alles regelen. de zaal ligt bijna vast + we willen al in maart 2009 trouwen (wel een vrijdag), dus nog veel werk in korte tijd te doen! ik verwacht er handige adressen voor bv. ringen die we graag zien of een mooi trouwkleed of voor mijn vriend een kostuum dat we beiden graag zien.kijk er naar uit.groetjes,
Wij gaan morgenavond ook. Via je de website kan je al zien wie er allemaal staat. Sommigen hebben ook een website. Ik weet al bepaalde standen die ik zal aanspreken. Veel plezier.
Hey!Ook wij gaan morgenavond eens een kijkje nemen, ook al trouwen we pas in 2010. Hoop leuke ideetjes te vinden om zo de lange periode van wachten te kunnen overbruggen.Nu alleen nog hopen dat mijn aanstaande morgen een beetje op tijd thuis geraakt, want hij heeft morgen weer een drukke dag voor de boeg in zijn vrachtwagen.Vele groeten en mss tot morgen!Natalie
indien jullie een discobar wensen, wij hebben verschillende DJ's voor verschillende smaken, gelieve vroegtijdig te boeken.www.soreynsound-light.be vriendelijke groeten