Terug naar overzicht
Hey AnWij hebben deze zomer een bbq gehouden en dan met een fles champagne hebben we het goede nieuws verteld ... We zeiden eerst dat ze volgend jaar september zeker moesten vrijhouden en toen wistten ze al hoe laat het was :-) Je kan ook een klein cadeautje geven, bijvoorbeeld een t-shirt met als bedrukking dat jullie dochter gaat trouwen of een agenda of kalender met de datum van jullie trouw omcirkeld ...Veel succes!Groetjes Nathalie 12/09/2009
Wij hebben hen een taartdoos laten open doen en op de taart stond op: wij zijn verloofd...je ken deze taart bekijken op www.michaelenvalerie.bruiloftsite.nl onder 'ons verhaal'veel succes!
valerie heb jij toevallig biomedische gestudeerd aan de universiteit Antwerpen ? Je komt me immers bekend voor :) Zou het kunnen dat Stijn Tant (als gemeenschappelijke vriend) een link is waarom je me bekend voorkomt ?GroetjesAdelheid
Hey Valérie,Ik ken u ni, maar ben wel op jullie site gaan surfen en wou je gewoon zeggen dat de kerk in Kapellen een super goeie keuze is :-) Ik heb op het schooltje ernaast gezeten (maria immaculata) en de priester is super grappig en vriendelijk!Nog veel succes met de voorbereidingen,x Sheron
helaba adelheid!ja dat klopt.ik ken stijn tant. dat is een goede vriend van mijn vorige vriend ;-)ga je ook trouwen?groetjes,Valérie
zeg adelheid,ben jij trouwens niet de vriendin van stijn?Groetjes,Valérie
Hey,ik ga inderdaad ook trouwen. Ik heb vroeger met Stijn diergeneeskunde gedaan, maar we hebben samen nooit iets gehad :). Nu is het contact wel spijtig genoeg verwaterd.
Ik graveer handmatig glazen Je zou hun champagne glazen met jullie naam en datum kunnen geven die stop je in een mandje met een klein flesje champagne erbijInlichtingen kan je steeds vragen via e-mailgroetjes