Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

6 dagen gelukkig getrouwd

16-6-2005 15:00:35
Hallo iedereen,

Wij zijn vandaag al 6 dagen getrouwd en het is allemaal prachtig geweest. Het was de mooiste dag van m'n leven maar een dag die veel te snel voorbij was. Ook al hadden ze geen goed weer voorspeld, we hebben toch een prachtige stralende dag gehad.
Het is allemaal heel goed meegevallen zowel de voorbereidingen, waar je zo lang van te voren al mee bezig bent, als de dag zelf. Dit is iets wat ik heel diep in mijn hartje ga bewaren en dat niemand mij nog kan afnemen.
Het avondfeest is ook heel goed geweest. Hierbij wil ik dj funky nog eens heel graag bedanken voor de gezellige en toffe avond. Hij heeft heel goed gespeeld.

Ik kan het niet laten om naar deze site te gaan, om de vraagjes te lezen die er opgezet worden. Ik wil dan ook proberen om zoveel mogelijk te helpen.

Bruidjes in spe, héééél vééél succes en geniet met volle teugen, zowel van de voorbereidingen als van de dag zelf want dit komt maar 1 keer in je leven voor en zo'n dag is veel te snel voorbij.

Bedankt iedereen en veel succes.

Groetjes,

Inge en David
10 juni 2005

Inge
10-6-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 875

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-6-2005 15:56:30

Dag Inge

Van harte gefeliciteerd! Ik wens je veel geluk en liefde toe in een harmonieus huwelijk!

Bedankt dat je nog langs wil komen om ons te helpen met alle trouwperikelen.

Groetjes

Vicky

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik16-6-2005 16:16:09

Profociait!

Geniet van jullie wittebroodsweken!

bruid
26-8-2006
 Meld misbruik16-6-2005 17:55:49

Hey Inge en David!

Van harte proficiat! Geniet nog na van al die mooie herinneringen en van elkaar als man en vrouw :-)

Veel geluk samen!
En tof dat je ons nog tips en goede raad wil geven! :-)

groetjes,
Tinne

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik17-6-2005 7:33:45

Inderdaad heel erg tof!
Het is inderdaad maar 1 maal feest ... ik kijk er echter ook echt naar uit van getrouwd te zijn ! Om op gemakje van elkaar te genieten ... samen een hapje gaan eten met een glaasje wijn bij en lekker kletsen ... daar kijk ik ook al naar uit!

Veel succes in jullie verdere huwelijk !!!
En nog een dikke proficiat!

Joyce

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik20-6-2005 9:22:12

Dag Inge,

Eerst en vooral een dikke proficiat!! en ben blij voor je dat het zo goed meegevallen is.

'k heb een vraagje ivm de drank op jullie feest.
Wij zijn nog aan het twijfelen om een forfait te nemen of niet.
onze zaal rekent 25€ per persoon forfait aan (wat ik nogal veel vind), langs de andere kant ben ik ook bang om voor verrassingen te staan, als de rekening superhoog zou uitvallen.

Wat hebben jullie gedaan? en wat denk je nu uit ervaring wat het beste was??

Groetjes

Vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...