Terug naar overzicht
Dag IngeVan harte gefeliciteerd! Ik wens je veel geluk en liefde toe in een harmonieus huwelijk!Bedankt dat je nog langs wil komen om ons te helpen met alle trouwperikelen.GroetjesVicky
Profociait!Geniet van jullie wittebroodsweken!
Hey Inge en David!Van harte proficiat! Geniet nog na van al die mooie herinneringen en van elkaar als man en vrouw :-)Veel geluk samen!En tof dat je ons nog tips en goede raad wil geven! :-)groetjes,Tinne
Inderdaad heel erg tof!Het is inderdaad maar 1 maal feest ... ik kijk er echter ook echt naar uit van getrouwd te zijn ! Om op gemakje van elkaar te genieten ... samen een hapje gaan eten met een glaasje wijn bij en lekker kletsen ... daar kijk ik ook al naar uit!Veel succes in jullie verdere huwelijk !!!En nog een dikke proficiat!Joyce
Dag Inge,Eerst en vooral een dikke proficiat!! en ben blij voor je dat het zo goed meegevallen is.'k heb een vraagje ivm de drank op jullie feest.Wij zijn nog aan het twijfelen om een forfait te nemen of niet.onze zaal rekent 25€ per persoon forfait aan (wat ik nogal veel vind), langs de andere kant ben ik ook bang om voor verrassingen te staan, als de rekening superhoog zou uitvallen.Wat hebben jullie gedaan? en wat denk je nu uit ervaring wat het beste was??GroetjesVanessa