Terug naar overzicht
Bedoel je lillo,deelgemeente van Houthalen?Zoja,dan moet je contact opnemen met Houthalen.
nee lillo in antwerpen, bij berendrecht en zandvliet...
Hey Nicky,Wij trouwen volgende zomer in de kerk van Zandvliet. Dit is dezelfde priester als in Lillo. Ik heb de priester zelf nog niet ontmoet, maar heb hem wel aan de telefoon gehad voor de reservatie van de kerk. Naar mijn gevoel is het een zeer vriendelijke man en vrij open minded. (is nog een vrij jonge mens). Hier heb ik zijn telefoonnummer gevonden: (weet niet of dit hetzelfde is als wat jij hebt gevonden, maar heb hem er wel op kunnen bereiken!)http://www.kerknet.be/parochie/parochie_fiche.php?paroc... Groetjes en veel succes!KimPS: Wanneer trouwen jullie? Wij op 18 juli 2009
Hey kim,Wij trouwen op 26/9/09. Hoe gaat dat nu in zijn werk? Gesprek met de priester enz...?xxx
Hey Nicky,Ik heb de priester opgebeld en telefonisch de kerk vastgelegd. Bij ons heeft hij gevraagd of we allebei gedoopt zijn en of het ons eerste huwelijk is (standaardvragen, denk ik). Hij vraagt een 200 euro voor een kerkelijk huwelijk. Zelf hebben we nog geen afspraak gehad, want hij zei dat we maar een zestal maanden op voorhand met de eigenlijke voorbereidingen moeten beginnen (meer dan tijd genoeg volgens hem), dus in december ga ik nog eens terugbellen voor een afspraak in januari. Groetjes,Kim
Hey Kim,Ik wens je veel geluk met de voorbereidingen, hopelijk kunnen we nog meer ideeën uitwisselen..