Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Paniek om DJ Partysound

9-10-2008 15:15:44
Beste bruidjes in spé,

Mijn vriend en ik hebben erg getwijfeld over welke dj we op ons huwelijk wilden. Na veel positieve reacties te hebben gelezen op deze site over DJ Partysound, hebben we hem geboekt. Gesprek was heel gemoedelijk, hij maakte veel tijd voor ons, stond open voor was wij willen. Hij zei dat we een playlist konden afgeven waar hij heel veel van speelt (daar hebben we echt op gehamerd, want onze muzieksmaak was niet direct de zijne...wij fan van deus, kaiser chiefs, bloc party,...hij van donna en q-music). Dat heeft ons over de streep getrokken (en het feit dat hij behoorlijk goedkoop is en heel vriendelijk).
Maar nu las ik maandag een reactie Tina op een onderwerp van Els ("DJ Happymucic of Partysound")dat hij praktisch niets van die playlist zou spelen of geen verzoeknummers doet (wij hebben dit ook nog eens nadrukkelijk gevraagd)......Help, dikke paniek, natuurlijk! Is het echt zo erg, of was de dj-set op Tina's trouw (jammer genoeg voor Tina en haar man, natuurlijk!) een uitzondering?
Help help help, en het contract is al getekend........

Merci voor de -hopelijk- geruststellende reacties!
Gwen

Gwen
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 404

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik9-10-2008 17:33:07

Druk de mail van Tina af en confronteer hem hiermee! Laat je feest niet vergallen door de DJ want een slechte DJ is het ergste voor je feest! Laat je niet doen, want je hebt niets te verliezen!

Bjorn

Meld misbruik9-10-2008 21:24:10

beste,
ik verhuur ook Discobars met of zonder DJ, hebben jullie al iets betaald? lees goed het contract en als er niks over betalen staat bij contract breuk vlug vernietigen en zeg dat het huwelijk niet doorgaat. er zijn genoeg mensen in de muziek.
indien intresse hebben wij stubru fans voor julie huwelijk ;)

www.soreynsound-light.be

vriendelijke groeten

LeBart

Meld misbruik10-10-2008 8:53:04

Als hij jullie op het hart heeft gedrukt dat hij jullie van dienst kan zijn om jullie feest succesvol te maken, dan kan je moeilijk veel meer dan daarop te vertrouwen.
Los daarvan zou ik nooit een dj nemen die 'niet thuis is' in jullie wensen. Als ik een disco party wil geven vraag ik ook niet of Dr. Lektroluv komt draaien.

dj LeBart

celine
7-9-2008
 Meld misbruik10-10-2008 19:09:00

Dag Gwen,

Ik weet niet of ik er nu goed aan doe om je dit te zeggen, maar bij ons zijn er ook slechts zeer weinig liedjes van onze playlist gespeeld (ook door dj Partysound dus). Zie mijn reactie op topic "dj Party Sound" van 18/09 van jouwzelf zie ik nu :-) Onze playlist was nochtans niet zo abnormaal vind ik.

2 concrete voorbeelden:
- Op onze playlist stonden een aantal dance en retro house nummers (mijn man hoort dat genre heel graag). We hadden hem de avond zelf 2 dubbel-cd's gegeven (hadden dit op voorhand afgesproken, omdat ons duidelijk was dat hij daar zelf niet veel van had). Daarvan heeft hij niets gedraaid.
- Met een groepje van de genodigden heb ik een tijd geleden salsa-les gevolgd, en had dus ook aangedrongen bij hem om af en toe een paar salsa liedjes te spelen. Hij had beloofd dit zeker te doen. Niet dus, hij had geen salsa muziek bij. Nadat een van mijn gasten zelf wat meegerommeld heeft tussen zijn cd's is er dan uiteindelijk, toen er nog +- 20 man was, 1 salsa-achtig liedje gekomen.

Nu bestond onze playlist ook uit meer gangbare fuifliedjes hoor, zoals bvb faithless (we come one), madonna (like a prayer), een kabouter plop ertussen... waarvan er niets gedraaid is. Ofwel heb ik die gemist (heb wel een half uurtje buiten gestaan). Misschien wel liedjes van hetzelfde genre, maar uiteindelijk hoor je toch graag die enkele favoriete nummers waarop je helemaal uit de bol gaat.

Maar om u weer op uw gemak te stellen:
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit of jouw favoriete muziek gespeeld wordt, want als trouwkoppel ben je een groot deel van de tijd in de weer met je gasten (afscheid nemen en zo). Zolang er ambiance is en volk op de vloer staat, is er eigenlijk geen groot probleem he. Ook deelt Partysound briefjes uit aan tafel waarop mensen verzoeknummers kunnen schrijven, en bij rondvraag achteraf bleken er toch wel redelijk wat liedjes daarvan gespeeld te zijn.
Verder is hij heel stipt en al vaak besproken op dit forum, waarvan de meeste reacties wel heel positief zijn (hadden hem ook via dit forum gevonden).

Succes ermee!
Celine

Anja
11-11-2011
 Meld misbruik11-10-2008 20:20:56

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...