TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolina
1-8-2009
|
9-10-2008 20:33:50
Wij hebben al een zaal. Hebben jullie de prijzen al gezien van zo'n tent??? Wij vonden dit ook een schoon idee tot we de prijzen kregen. Was wel efkes slikken. En wij zouden het dan nog in Rijkevorsel in een tent van Klessens (die er altijd staat) doen. Dan moet er nog geen afgebroken en opgesteld worden. Maar als het lukt bij jullie hebben jullie wel een heel mooie zaal.
|
|
nele
15-2-2009
|
10-10-2008 8:42:33
Hey Caroline,
de prijs is inderdaad niet niks, De grootste kost is namelijk opbouw en afbraak. Als je die al kan delen, dan kom je er wel uit.
Groetjes!
|
|
Annelies
5-7-2008
|
10-10-2008 16:49:42
Wij dromen al een hele tijd van een feest in een spiegeltent!! Na het bekijken van het onkostenplaatje hebben wij onze droom opgeborgen en naar alternatieven gezocht, maar dat bleek niet eenvoudig, omdat het toch niet hélemaal hetzelfde is ... Laat eens weten hoe jullie het zien dan? Kunnen we verder mailen mss? Wij wilden eigenlijk volgend jaar november trouwen, maar we zijn flexibel hoor !!
|
|
Annelies
5-7-2008
|
10-10-2008 16:49:43
Wij dromen al een hele tijd van een feest in een spiegeltent!! Na het bekijken van het onkostenplaatje hebben wij onze droom opgeborgen en naar alternatieven gezocht, maar dat bleek niet eenvoudig, omdat het toch niet hélemaal hetzelfde is ... Laat eens weten hoe jullie het zien dan? Kunnen we verder mailen mss? Wij wilden eigenlijk volgend jaar november trouwen, maar we zijn flexibel hoor !!
|
|
valerie
14-8-2010
|
13-10-2008 22:17:25
hoi, wou even reageren , onze voorziene datum om te trouwen is negen september 2009. wij zijn nog steeds op zoek naar een toffe locatie<; een spiegeltent lijkt mij wel leuk. wat kost dit ongeveer om te huren? groetjes valerie
|
|
Vicky
3-7-2010
|
4-11-2008 13:41:42
Hei Valerie,
Ik had zelf ook gedacht aan een spiegeltent. Op internet vond ik volgende website www.spiegeltent.be
Ik heb bij hun ook prijs gevraagd, als je de locatie in Rijkevorsel neemt, moet je een €3000, excl. BTW rekenen en als je er één wil huren, variëren de prijzen tussen €5000 en €10000 afhankelijk van de grootte.
Jammer dat het zo prijzig is, want het leek mij een leuk en origineel idee.
Groetjes Vicky
|
|
Jozefien
1-1-2009
|
28-12-2008 15:58:07
Beste Nele,
Ja, wij zijn geïnteresseerd! We speelden nl. met net hetzelfde idee en hebben ook al wat inlichtingen ingewonnen. Qua periode denken wij aan april-mei-juni 2009 en qua locatie aan de provincie Oost-Vlaanderen.
Hoe kan ik je rechtstreeks bereiken?
Groetjes,
Jozefien
|
|
nele
15-2-2009
|
29-12-2008 9:27:47
Hey Allemaal,
dank je voor jullie berichtjes. Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om de tent in Rijkevorsel te nemen als locatie. Nog altijd geen goedkope optie, maar ja... je trouwt maar één keer in je leven! ;-) Onze trouw is al voor 21februari 2009. Nog acht weken te gaan dus. Jozefien, wil je toch nog proberen om te 'bundelen' met iemand, dan moet je Mv. Klessens maar eens contacteren met de vraag of er al boekingen in die periode staan, voor privefeesten. Mevrouw Klessens helpt je graag verder!
groetjes, Nele
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|